Curierul Zilei - Costi Stratnic, pe podium la Cupa Cheile Grădiştei!
PRIMA PAGINA arrow sport arrow sport arrow Costi Stratnic, pe podium la Cupa Cheile Grădiştei!

Social *** ️ Echitaţie de înaltă ţinută!     Social *** ️ Urşii gunoieri au târât tomberonul în stradă     Fapt divers *** ️ Îngrijitoare prinse când furau din mâncarea copiilor     Sport *** ️ Noul sezon începe pe 3 august!     Economic *** ️ Oportunităţi pentru tinerii care vor să înveţe o meserie     Fapt divers *** ️ Maşină răsturnată pe câmp de şoferul neatent     Fapt divers *** ️ Bătrână rănită grav de cântăreţul bisericii     Social *** ️ Nu puteţi fi concediat fără preaviz!     Social *** ️ Puteţi transmite indexul contorului de apă prin WhatsApp     Social *** ️ Contestaţiile blochează construcţia Austrăzii Piteşti - Sibiu     Social *** ️ Clasele de vară pentru copii    
 Publicitate pdf
Costi Stratnic, pe podium la Cupa Cheile Grădiştei! Imprimare E-mail
(0 voturi)
marţi, 21 mai 2019

Pilotul muscelean printre premianţii etapei a doua la Viteză în Coastă

Costi Stratnic, pe podium la Cupa Cheile Grădiştei!


Week-end trecut, la Moieciu, s-a desfăşurat cea de-a doua etapă a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă. Traseul foarte frumos, vremea superbă şi spectatorii veniţi în număr mare au oferit cadrul perfect pentru runda inaugurală a Cupei Cheile Grădiştei – TOTAL. Cei peste 80 de piloţi aflaţi la start au oferit spectacol prin evoluţiile lor.

O diferenţă de 0,076 secunde a decis cîştigătorul celei de-a doua etape a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă Dunlop 2019, marcînd finalul perfect al unul weekend de cursă complet. Emil Nestor a obţinut în premieră victoria în clasamentul OPEN, adjudecîndu-şi Cupa Cheile Grădiştei – TOTAL. În prima manşă de concurs, Nestor a fost mai rapid decît Lucien Hora cu 1,261 secunde, dar s-a clasat doar al treilea în manşa secundă, pierzînd 1,185 secunde faţă de timpul lui Hora. Însă rezultatul i-a fost suficient pentru a urca pentru prima dată pe cea mai înaltă treaptă a podumului general. Lucien Hora a fost nevoit să se mulţumească cu locul secund, podiumul fiind completat de argeşeanul Costi Stratnic.

Luptă aprigă pentru locul 1

Emil Nestor a reuşit o evoluţie excelentă în prima manşă de concurs, stabilind timpul de referinţă al week-end-ului trecut, 1:46,514. La volanul unui prototip Norma M20 FC, Nestor a fost mai rapid cu 1,261 secunde decît Lucien Hora şi al său monopost Lola B99/50. Parcurgerea manşei finale de către ultimii concurenţi aflaţi la start a fost decalată cu mai multe minute după ce maşina de concurs a lui Bogdan Cuzma a avut probleme tehnice. În runda a doua de concurs, Nestor a fost mai lent cu peste 4 secunde decît în cea precedentă, maşina sa alunecînd puternic într-unul dintre viraje. Dar şi Hora a pierdut timp în manşa finală, victoria revenindu-i lui Emil Nestor.

Dacia mai rapidă decît Ferrari!

„Nu mă aşteptam la acest rezultat. Într-unul din acele de păr am alunecat pe urmele de ulei lăsate de un alt concurent dar, cu mare noroc, am terminat tot pe primul loc. Sînt foarte bucuros!” a declarat Emil Nestor la finalul cursei. Lucien Hora a încheiat al doilea, însă se menţine pe primul loc al clasamentului general CNVCD. Şi ultimul loc pe podium a oferit un duel foarte frumos, o confruntare care ar părea inedită pentru cei care nu urmăresc această întrecere, între un Ferrari şi o Dacia. Mihai Leu (Ferrari 458 Challenge Evo) era al treilea după prima rundă de concurs, cu un avans de 0,389 secunde în faţa lui Costi Stratnic (Dacia STCC). Însă Stratnic şi-a îmbunătăţit timpul în runda finală, în timp ce Leu nu a reuşit să facă acest lucru. Aşadar, bolidul Dacia de 50.000 euro a învins Ferrari-ul, Costi Stratnic urcînd pe ultima treaptă a podiumul clasamentului general iar Mihai Leu terminînd al patrulea.

Dani Oţil, cea mai bună clasare

Unul dintre pretendenţii la primul loc şi cel mai rapid pilot al zilei de sîmbătă, Lucian Răduţ, a abandonat cursa după ce a greşit în prima manşă de concurs, ieşind în decor. Dani Oţil şi-a continuat evoluţia bună şi la Cheile Grădiştei, terminînd al cincelea în clasamentul general şi demonstînd că adaptarea la prototipul Radical SR4 este tot mai bună. Unul dintre remarcaţii etapei este Aurelian Andronache, cel care s-a obişnuit foarte repede cu noul traseu şi care a ocupat în final a şasea poziţie a clasamentului general. Dani Oţil a reuşit la Cheile Grădiştei cea mai bună clasare din carieră la general. Participând la Cupa Cheile Grădiştei – TOTAL ca parte a pregătirii pentru campionatul de raliuri, Costel Căşuneanu a progresat vizibil pe parcursul weekendului, încheind al şaptelea în clasamentul OPEN. Cu o Skoda Fabia R5, Căşuneanu s-a duelat pentru această poziţie cu un alt pilot care a impresionat aici, Elias Răduţă (Mercedes Benz 190 Evo 2). În final, diferenţa dintre cei doi a fost de doar 8 miimi de secundă!.

Au fost şi abandonuri

Costel Căşuneanu a reuşit două manşe de concurs spectaculoase, pregătind astfel startul pentru Raliul Aradului care va avea loc în această săptămână. Cu un Mitsubishi Lancer Evo IX care a suferit schimbarea turbinei cu doar două zile înainte, Călin Făgădar a avut evoluţii bune sîmbătă, însă a lovit uşor maşina pe urcarea finală a antrenamentelor. În clasamentul final al cursei, Făgădar a încheiat al nouălea, în faţa campionului en titre, Andrei Dumitrescu (Tatuus). Călin Maniţiu a dominat grupa N pe parcursul acestui week-end însă diferenţialul spate al Subarului Impreza a cedat pe prima urcare de concurs, forţîndu-l pe acesta să abandoneze. Au rămas ceilalţi doi braşoveni să se dueleze pentru laurii acestei grupe, Alexandru Mitroi (Mitsubishi Lancer Evo X) şi Octavian Ciovică (Mitsubishi Lancer Evo IX). Mitroi a fost mai rapid cu peste o jumătate de secundă în prima manşă de concurs, însă a pierdut două secunde şi jumătate în manşa secundă, Octavian Ciovică obţinînd victoria grupei N.

Şerban, primul la 2 Roţi Motrice

La volanul Skodei Fabia cu care ne-a obişnuit în ultimele sezoane, Andrei Şerban s-a impus categoric în categoria 2 Roţi Motrice (F2), devansîndu-l pe principalul său rival, Septimiu Mărghitaş (Seat Leon), în ambele manşe de concurs. Mărghitaş s-a clasat al doilea şi în grupa A, în urma învingătorului George Creţu (Mitsubishi Lancer Evo VIII). Dragoş Savloschi (BMW 330CD) a cîştigat categoria destinată maşinilor diesel iar Radu Benea (Peugeot 208) pe cea a debutanţilor. Aşa cum ne-a obişnuit, Cătălin Cedric Ghigea şi-a adjudecat trofeul destinat automobilelor istorice. Frumoasa Alfa Romeo Turbodelta pilotată de Ghigea a ţinut la mare distanţă urmăritoarele sale, alte două maşini încîntătoare, Volkswagen-ul Golf MK1 la al cărui volan s-a aflat Dorin Alexandrescu şi BMW-ul 1602 „strunit” de Adrian Bortică. Următoarea etapă a Campionatului Național de Viteză în Coastă Dunlop se va desfăşura în 8-9 iunie, pe traseul ce urcă din Braşov în Poiana Braşov.
M.Duinea

Scrie comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.curier.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


Nume:
Comentariu:



Cod:* Code


Vizualizari: 270

Fii primul care comenteaza articolul

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.
AkoComment © Copyright 2004 by Arthur Konze - www.mamboportal.com
All right reserved

 
< Precedent   Următor >


embedgooglemap.net

******* Hotel ILA - telefon: 0747943375 *******

  CurierTV - Televiziunea sufletului tau!
Intrebarea Curierului



Comentarii

Puteţi transmite indexul contorului de apă prin WhatsApp
pai da, putem fura oricat,la gaze se fura, la curent se fura(aici fura aia de la politia energetica,hotii aia din topolo...
16/06/19 09:47 Mai mult...

Nu puteţi fi concediat fără preaviz!
si cu ce ma ajuta? in ziua de astazi se angajeaza toate panaramele care habar nu au de meserie,pe bani multi ,iar noi fr...
16/06/19 09:42 Mai mult...

FC Argeş are drum liber către promovarea în Liga I!
Primarul urgent trebuie să ia masuri . In această societate să numească eminamente oameni de sport care au sau au av...
15/06/19 17:08 Mai mult...

FC Argeş are drum liber către promovarea în Liga I!
Nu vă este Rușine văd că țineți parte unor n-o nume gen Gentea care nu a făcut nimic pt. orașul Pitești ca Pre...
15/06/19 14:42 Mai mult...

FC Argeş are drum liber către promovarea în Liga I!
Cu 3 surcele aduse de prin ligile inferioare ma tem ca vom fi candidate la retrogradare
15/06/19 14:02 Mai mult...

Exclusiv

 Prima Pagina Curierul Zilei
Fii reporter!

Google Analytics























































Zi record

Marţi, 07.05.2019

--- 3.387 vizitatori unici ---





Horoscop zilnic

 
Flag Counter


PRchecker.info