Alexandru Giurgescu, noul director al Direcţiei de Logistică România |
Saturday, 14 September 2019 | ||||||||||||||||
Schimbări la Uzina Dacia RenaultAlexandru Giurgescu, noul director al Direcţiei de Logistică România Direcţia de Logistică România din cadrul platformei industriale Dacia de la Mioveni are un nou director. Absolvent al Institutului Politehnic Bucureşti, Facultatea de Transporturi, Alexandru Giurgescu are o experienţă de 30 de ani în Automobile Dacia. De-a lungul carierei sale a avut multiple responsabilităţi, în diverse activităţi, de la inginer stagiar, până la director AILN, director Tehnic Dacia, director Fabricaţie şi Logistică Uzina Vehicule Dacia.Cariera sa este strâns legată de lansarea proiectului Logan, în calitate de şef Proiect Logistică X90, de dezvoltarea proiectelor Logan MCV şi a tuturor versiunilor derivate, având responsabilitatea de director Proiect. Transformarea liniilor de fabricaţie şi robotizarea proceselor de fabricaţie au fost misiunile prioritare ale lui Alexandru Giurgescu, în ultimii trei ani. „Sunt onorat să primesc această nouă responsabilitate, în contextul în care Logistica va beneficia de investiţii pentru acompanierea creşterii capacităţii de producţie. Realizările mele sunt datorate echipelor cu care am avut şansa să lucrez. Succesul meu este, în egală măsură, succesul lor. Împreună, reuşim orice ne propunem!“, a declarat Alexandru Giurgescu. Direcţia Logistică România (DLR) din cadrul platformei industriale Dacia de la Mioveni are ca principală misiune asigurarea condiţiilor necesare bunei desfăşurări a procesului de comandă/aprovizionare şi transport de piese pentru fabricaţia vehiculelor şi a componentelor mecanice în Uzinele Dacia de la Mioveni, precum şi în cele 23 de uzine ale Alianţei Renault-Nissan-Mitsubishi care produc vehicule din gama Global Access la nivel internaţional (gama din care fac parte şi modelele Dacia). Totodată, DLR deserveşte direcţia Comercială prin organizarea şi expedierea produselor finite (vehicule noi) către reţeaua autorizată de vânzări din România şi din afara ţării. Prezenţi în 134 de ţăriConstructor de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,9 milioane de vehicule în 2018. Mizează pe complementariatea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine şi Lada), pe vehiculul electric şi pe Alianţa sa unică cu Nissan şi Mitsubishi. Pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor şi a continua strategia de creştere rentabilă, Grupul se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internaţional. Groupe Renault integrează în România toate activităţile specifice construcţiei automobilului, ceea ce a condus la o performanţă economică susţinută şi la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite pentru: studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare. În 2017 Groupe Renault România a avut o cifră de afaceri de 5,7 miliarde de euro. Aflat în centrul gamei Global Access (din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul e lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault. Cei 18.800 de angajaţi ai Groupe Renault România inovează în ceea ce priveşte produsele şi bunele practici, fiind recunoscuţi pentru profesionalismul lor. S.M. Scrie comentariu NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.curier.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului. Vizualizari: 1485
Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v. |
|
--- 2.687 vizitatori unici ---