Curierul Zilei - Revelion în fața blocului, cu mici și bere
PRIMA PAGINA arrow fapt divers arrow Fapt Divers arrow Revelion în fața blocului, cu mici și bere
Fapt divers *** ️ Restaurant distrus de incendiu     Fapt divers *** ️ De două ori în arest, într-o zi!     Fapt divers *** ️ Patron de local, condamnat     Fapt divers *** ️ BCCO Piteşti a spart „cloaca“ din Piaţa Ceair     Social *** ️ Adio vouchere de vacanţă!     Sport *** ️ Finanţarea FC Argeş în pericol!     Fapt divers *** ️ În arest după ce şi-a bătut crunt nevasta!     Fapt divers *** ️ Ambulanţa a provocat accident     Social*** ️ Tot mai multe firme radiate!     Social *** ️ Adio vouchere de vacanţă!     Social *** ️ Nu toate faptele beneficiază de noile modificări     Social *** ️ Sfaturi pentru colectarea deşeurilor, la Mioveni     Sport *** ️ Tudor Gheorghe şi-a prelungit contractul
 Publicitate pdf
Revelion în fața blocului, cu mici și bere Imprimare E-mail
(0 voturi)
luni, 04 ianuarie 2010

Și la Curtea de Argeș, oamenii au petrecut, de Revelion. Chiar dacã Primãria n-a organizat nici foc de artificii, nici concerte în aer liber și nici mãcar un Orãșel al Copiilor, oamenii au învãțat cã lucrul cel mai important, în noaptea dintre ani, este sã fie alãturi de cei dragi. Cei care n-au plecat din localitate au petrecut fie în restaurantele sau în pensiunile din oraș, fie pe la prieteni sau rude.

„E crizã, nu mai avem bani sã plecãm pe cine știe unde! Am stat acasã și am petrecut cu niște prieteni de familie. A fost frumos și nici nu ne-a costat mare lucru. Carne de porc am avut de la țarã, niște țuicã și vin, tot de acolo, așa cã n-a fost nevoie sã cheltuim o avere. Pe scurt, a fost frumos și ieftin. Recunosc cã aș fi preferat sã mergem la Moeciu și sã stãm acolo cîteva zile, dar ne-am adaptat vremurilor și crizei“, spune Marin Avram, din Curtea de Argeș. Cu toate cã n-a fost nimic organizat, cîțiva tineri din municipiu au sãrbãtorit noaptea dintre ani în centrul orașului, acolo unde au ciocnit cîte un pahar de șampanie. Au mers apoi acasã și au fãcut un grãtar în fața blocului. „Un prieten care stã la casã ne-a adus un sac de lemne, altul a venit cu carne de porc afumatã, am mai luat niște mici și... doar nu era sã facem focul în mijlocul sufrageriei?! Am ieșit în fața blocului și ne-am apucat de grãtar. N-am deranjat pe nimeni, ba chiar le-am oferit cîte o bucatã de fripturã și vecinilor“, spune zîmbind Vlad (și atît, pentru cã n-ar vrea sã-l vadã pãrinții la ziar. „Nu știu cum ar reacționa, sã afle ce chef am fãcut acasã și mai ales cã am foc în fața blocului!“). Spre dimineațã, cheful s-a mutat în spatele blocului, la un foc de tabãrã. Mulți dintre stranierii care muncesc în Italia sau în Spania au venit și ei acasã, sã-și petreacã sãrbãtorile de iarnã alãturi de familie. „În ziua de Crãciun, am fãcut bagajele, ne-am urcat în mașinã și am plecat spre acasã. Am petrecut Crãciunul pe drum, dar n-am regretat nici un moment. Nimic nu se comparã cu Revelionul alãturi de cei dragi, așa cã a meritat sacrificiul!“, spune Mihaela Sinca. Peste tot, cheful a continuat pînã aproape de venirea dimineții. Oamenii s-au distrat în funcție de buget, încercînd și chiar reușind ca, mãcar pentru o noapte, sã uite de toate greutãțile vieții.

Gabriela Dobra

< Precedent   Următor >

embedgooglemap.net

******* Hotel ILA - telefon: 0747943375 *******

CurierTV - Televiziunea sufletului tau!