Curierul Zilei - Simfonia, vizitată noaptea
PRIMA PAGINA

*** Hoţ filmat cînd fura dintr-un centru pentru copii     *** Un medic şi-a transformat maşina-n tomberon!     *** Detenţia la domiciliu, neconstituţională!     *** Delict pe insula Caprelor!     *** „O creatură delicată” şi „Scurtcircuit”, la Cinema Bucureşti     *** Academicianul Gheorghe Păun vorbeşte despre globalizare     *** Chinezii, interesaţi de domeniul agro-alimentar din Argeş      *** Afacerile din comerţ, în creştere     *** Spionaţi de adversari     *** Culisele meciului FC Argeş - U Cluj     *** La doar 1 punct de podium!     *** „Diferenţa trebuia să fie mult mai mare!“     *** „N-am găsit soluţii să desfacem apărarea“     *** Liga Campionilor, Etapa 1     *** „Am crezut în echipă, de la început!“     *** Unirea Bascov, pe locul 4     *** Codin şi Preda au adus primul punct al lui Bradu     *** 24 de goluri, 7 penaltiuri, o eliminare

Simfonia, vizitată noaptea Imprimare E-mail
(2 voturi)
luni, 27 aprilie 2015

Ca şi muzeele,

Simfonia, vizitată noaptea

Vineri seară, de la ora 23.00, pentru a doua oară consecutiv, la Simfonia Lalelelor, a avut loc Noaptea Albă a Simfoniei. Cu această ocazie, sute de oameni au putut vizita, gratuit, expoziţia florară de la Casa Cărţii. Printre aceştia, se numărau şi foarte mulţi copii, chiar dacă era o oră înaintată.

Printre cei ce au decis să vină noaptea la Simfonie, s-au numărat o mulţime de tineri, pensionari şi străini.

Sute de oameni au admirat aranjamentele florale

# Florin Camen (63 de ani): „Am venit din Bucureşti, acum cîte­va ore, şi am decis să vin la Noaptea Albă a Simfoniei, împreună cu un prieten care nu este din Piteşti. Sînt pasionat să fac fotografii şi de aceea mi-am luat cu mine aparatul şi am fotografiat cam tot ce mi-a plăcut. Am văzut aici flori şi standuri interesante, dar cel mai mult mi-a plăcut cel al celor din Piteşti, de la Salpitflor. Este pentru prima dată cînd vin noaptea aici, deoarece mereu vin în cursul zilei“.
# Marin Bălăşoiu (64 de ani): „Este pentru prima dată cînd vizitez Simfonia noaptea şi mi se pare o idee bună. Parcă este mai slăbuţă ca în alte ediţii, partea de interior, dar este frumos. Noaptea este mai liber, poţi ve­dea în linişte exponatele şi nici nu este aşa de cald ca în cursul zilei“.
N-au lipsit nici persoanele care au vrut să fie prezente la eveniment şi au sosit din alte oraşe învecinate judeţului. Este şi cazul unei familii din Rîmnicu Vîlcea. Ion Florea are 61 de ani şi a venit împreună cu soţia: „Venim de la Vîlcea şi am vizitat întîi Muzeul Judeţean. Sîntem de dimineaţă la Piteşti, am urmărit parada, iar după ce vedem Simfonia din Casa Cărţii, vom pleca spre casă. Am aflat despre Nopţile Albe de pe Internet şi n-am vrut sub nici o formă să ratăm evenimentul, mai ales că nu este o distanţă prea mare între Vîlcea şi Piteşti. A fost o plimbare plăcută, iar florile sînt superbe şi ne încîntă ochiul. A meritat ieşirea din casă!“. La primul etaj al expoziţiei florare, am găsit-o pe Valerica Ionescu, 43 de ani, foto­grafiind de zor exponatele care îi plăceau: „Vin de ani la Simfonia Lalelelor, deoarece este foarte frumos la acest eveniment, deci nu puteam să ratez nici anul acesta, mai ales că Noaptea Albă este o iniţiativă, deosebită şi foarte bine gîndită de organizatori. Îmi plac aranjamentele florale de aici, sînt foarte frumoase! Eu sînt din Bradu şi am zis să profit şi să vin, în această noap­te, deoarece, mîine, sînt liberă şi plec din localitate. În plus, este şi gra­tis intrarea, ceea ce constituie un avantaj“.

A.Roşu  Foto: I.Tudor

Vizualizari: 3763

Fii primul care comenteaza articolul

Scrie comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.curier.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Nume:
Comentariu:

Cod:* Code

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.