Curierul Zilei - Spre Litoral cu Trenurile Soarelui!
PRIMA PAGINA
Fapt diversl *** ️ Afacerist trimis în judecată pentru ucidere din culpă     Fapt divers *** ️ Turistă maghiară muşcată de viperă     Fapt divers *** ️ A adormit la volan!     Fapt divers *** ️ Începe procesul lui Vâlcov     Editorial *** ️ Cadoul pe care îl aşteaptă Dragnea la închisoare     Sport *** ️ Debut de foc!     Cultural *** ️ Andrei şi Adrian Tase, în concert!     Fapt divers *** ️ Agentul a intrat pe interzis     Fapt divers *** ️ Bătută măr şi târâtă de păr pe stradă     Social *** ️ Drum naţional distrus de viitură    
 Publicitate pdf
Spre Litoral cu Trenurile Soarelui! Imprimare E-mail
(2 voturi)
joi, 06 august 2015

Facilităţi pentru argeşenii ce merg la mare

Spre Litoral cu Trenurile Soarelui!  

 

 Argeşenii care decid să meargă la mare în sezo­nul estival cu Trenurile Soarelui o pot face pînă pe 15 septembrie, deoarece trenurile pleacă şi din Piteşti.

Trenurile vor circula într-un program asfel alcătuit încît toate regiunile ţării să poată fi conectate cu destinaţiile de vacanţă cele mai căutate în perioada verii. De asemenea, majoritatea trenurilor ce sosesc din ţară vor avea legă­turi frecvente între Constanţa şi staţiuni.

Nu lipsesc reducerile!

Se acordă importante reduceri în funcţie de perioada de anticipaţie cu care e achiziţionat biletul. Reducerile încep de la 10% pentru o anticipaţie de 6 zile şi ajung pînă la 25% pentru anticipaţia de peste 21 de zile. Reducerea pentru cumpărarea cu anticipaţie se cumulează cu reducerea de 5% acordată pentru toate biletele cumpărate online. Pentru celelalte tipuri de reduceri comerciale şi pentru facilităţile de călătorie acordate prin acte normative, călătorii sînt rugaţi să consulte website-ul www.cfrcalatori.ro, secţiunea Tarife şi Oferte Naţionale. Preţul pentru o călătorie Bucureşti - Constanţa, fără reduceri, este 30,50 lei la tren R şi 62 lei la tren IR. Un bilet dus-întors are 10% reducere din tariful de transport şi costă la clasa a II-a 54,9 de lei la tren R şi 112,40 lei la tren IR. La cumpărarea cu o anticipaţie de peste 21 de zile reducerea e de 25% din tariful de transport şi biletul la clasa a II-a costă 47,5 lei la tren IR şi 22,9 lei la tren Regio. Cu oferta Minigrup 2 - 5, reducerile acordate sînt de pînă la 25% şi chiar pînă la 30% la cumpărarea online. Tot în acest program intră şi Trenurile Litoralului, care circulă fără opriri intermediare, între Bucureşti Nord şi Constanţa, ajung la destinaţie în aproximativ două ore. Durata călătoriei cu celelalte trenuri InterRegio, pe ruta Bucureşti - Constanţa, este în medie de aproximativ două ore şi douăzeci de minute. La fel, Trenurile Tineretului vor circula din 18 iunie, ca trenuri RegioExpres: R 2801, din Sibiu (plecare 18.40) - Rîmnicu Vîlcea (plecare 21.02) - Piteşti (plecare 00.55) - Bucureşti Nord (plecare 3.00) - Constanţa (sosire 6.14) - Mangalia (sosire 8.02) şi R 2802 din Mangalia (plecare 18.16) - Constanţa (plecare 20.05) - Bucureşti Nord (plecare 23.10) - Piteşti (sosire 1.17) - Rîmnicu Vîlcea (sosire 4.49) - Sibiu (sosire 7.22).
De la Bucureşti la Constanţa şi retur, pasagerii îşi vor putea transporta zilnic şi bicicleta în trenurile IR 1985, IR 1582, IR 1587, IR 1588. Tariful pentru transportul unei biciclete este de 10 lei la tren IR.

  Antonela Roşu 

Scrie comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.curier.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


Nume:
Comentariu:



Cod:* Code


Vizualizari: 3861

Comentarii (1)
Scris de obs. argesean in 06-08-2015 09:38 - Vizitator
 
 
Este mult mai rentabil cu autocarul. Costa 60 de lei, nu schimbi masina ca in cazul trenurilo, viteza de deplasare este mult mai mare si opreste in fiecare statiune. Pe undeva se doreste falimentarea CFR-ului pentru a fi luat pe bani putini la o eventuala vanzare si apoi \"smecherii\" sa puna tarife corecte.
 

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.
AkoComment © Copyright 2004 by Arthur Konze - www.mamboportal.com
All right reserved

 
< Precedent   Următor >


embedgooglemap.net


Google Analytics

Zi record

Marţi, 07.05.2019

--- 3.387 vizitatori unici ---

Horoscop zilnic

Flag Counter


PRchecker.info