Curierul Zilei - Sesizarea, rezolvată într-o lună
PRIMA PAGINA arrow social economic arrow Social Economic arrow Sesizarea, rezolvată într-o lună
Fapt divers *** ️ A murit la nuntă!     Fapt divers *** ️ Alpinist decedat, în Munţii Făgăraş     Fapt divers *** ️ Principele Nicolae a rămas fără permis     Fapt divers *** ️ Accident cu 7 victime     Editorial *** ️ Cum e turcul - şi pistolul. Cum e neamţul - şi poporul     Sport*** ️ O nouă victorie în deplasare!     Social*** ️ Dosar penal pentru constructor     Social *** ️ Numărul tinerilor se va înjumătăţi!     Social *** ️ Calinic, la Hramul Bisericii din Mioveni    
 Publicitate pdf
Sesizarea, rezolvată într-o lună
(1 vot)
Friday, 25 March 2016

La Inspectoratul Teritorial de Muncă,

Sesizarea, rezolvată într-o lună

 

 Persoanele fizice, individual sau organizate în asociaţii, şi persoanele juridice din Argeş se pot adresa direct şi în scris prin poştă sau e-mail la ITM Argeş.

Pot fi sesizate probleme legate de munca fără forme legale, nerespectarea regimului de muncă al minorilor, nerespectarea prevederilor privind munca suplimentară, refuzul eliberării unor documente ce atestă vechimea în muncă, includerea în contractul individual de muncă a unor clauze ilegale etc.
De asemenea, se mai pot sesiza nereguli în ce priveşte securitatea şi sănătatea în muncă, cum ar fi accidente de muncă, neefectuarea instructajului de securitate şi sănătate, neefectuarea controlului medical periodic etc. Sesizările sînt primite şi înregistrate la Compartimentul de Informare şi Relaţii cu Publicul, la parterul instituţiei, iar termenul legal de rezolvare este de 30 de zile de la înregistrare, indiferent dacă soluţia este favorabilă sau nefavorabilă. Dacă unele aspecte sesizate necesită o cercetare amănunţită, termenul se poate prelungi cu maximum 15 zile. Sesizările tre­buie să conţină numele întreg al celui ce face reclamaţia, codul numeric personal, adresa exactă, date de identificare a angajatorului şi locaţiilor în care îşi desfăşoară activitatea. Există la ITM Argeş şi un formular tipizat, care poate fi descărcat şi de pe site-ul instituţiei, la secţiunea Interes Public. Reclamaţiile anonime sau cele în care nu sînt trecute toate datele de identificare ale reclamantului nu se iau în considerare, fiind clasate. Dacă o persoană face mai multe reclamaţii pentru aceeaşi problemă, reclamantul va primi un singur răspuns.

Antonela Roşu
 

Scrie comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.curier.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


Nume:
Comentariu:



Cod:* Code


Vizualizari: 5699

Fii primul care comenteaza articolul

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.
AkoComment © Copyright 2004 by Arthur Konze - www.mamboportal.com
All right reserved

 


embedgooglemap.net

******* Hotel ILA - telefon: 0747943375 *******

  CurierTV - Televiziunea sufletului tau!
 
CurierTV - Televiziunea sufletului tau!
Intrebarea Curierului


Exclusiv
 Prima Pagina Curierul Zilei
Fii reporter!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Zi record

Marţi, 06.08.2019

--- 2.722 vizitatori unici ---





Horoscop zilnic

 
Flag Counter


PRchecker.info