Curierul Zilei - Duel Rosberg - Hamilton
PRIMA PAGINA
 

*** Hoţ filmat cînd fura dintr-un centru pentru copii     *** Un medic şi-a transformat maşina-n tomberon!     *** Detenţia la domiciliu, neconstituţională!     *** Delict pe insula Caprelor!     *** „O creatură delicată” şi „Scurtcircuit”, la Cinema Bucureşti     *** Academicianul Gheorghe Păun vorbeşte despre globalizare     *** Chinezii, interesaţi de domeniul agro-alimentar din Argeş      *** Afacerile din comerţ, în creştere     *** Spionaţi de adversari     *** Culisele meciului FC Argeş - U Cluj     *** La doar 1 punct de podium!     *** „Diferenţa trebuia să fie mult mai mare!“     *** „N-am găsit soluţii să desfacem apărarea“     *** Liga Campionilor, Etapa 1     *** „Am crezut în echipă, de la început!“     *** Unirea Bascov, pe locul 4     *** Codin şi Preda au adus primul punct al lui Bradu     *** 24 de goluri, 7 penaltiuri, o eliminare    

 
Duel Rosberg - Hamilton Imprimare E-mail
(0 voturi)
sâmbătă, 09 iulie 2016

F1: MP Silverstone, mîine, ora 15,00, Dolce Sport, Digi Sport

Duel Rosberg  - Hamilton

 

 Nico Rosberg şi Lewis Hamilton vor fi liberi să lupte pentru victorie la Silverstone, în ciuda incidentului din Austria. Ferrari şi Red Bull stau însă la pîndă, pentru o potenţială greşeală.  

Ecourile Marelui Premiu al Austriei nu au apucat să se stingă, însă piloţii se reunesc din nou cu ocazia etapei programate pe circuitul de la Silverstone la sfîrşitul acestei săptămîni, scrie automarket.ro/formula1. Fără îndoială, capul de afiş va fi şi în această săptămînă duelul dintre Nico Rosberg şi Lewis Hamilton, principalii favoriţi la titlul mondial. Cei doi s-au acroşat în cursa precedentă din Austria, însă în cele din urmă Mercedes a decis să nu impună ordine de echipă. „Această libertate vine cu o datorie pentru piloţii noştri, pentru a respecta valorile echipei. Prin urmare, am întărit regulile pentru a include mijloace de intimidare a contactelor dintre monoposturile noastre. Avem încredere că piloţii vor ges­tiona situaţia dintre ei. Destinul lor este în mîinile lor“, explică Mercedes într-un comunicat fără să explice care vor fi penalizările în cazul nerespectării regulilor interne. Hamilton are avantajul că este susţinut de fani, dar şi pentru că a cîştigat ultimele două curse desfăşurate la Silverstone, însă Rosberg este la rîndul său determinat să-şi consolideze poziţia fragilă de lider din clasamentul ge­neral. Şansele ca Ferrari sau Red Bull să se infiltreze în lupta dintre cei doi piloţi Mercedes sînt aparent destul de mici. Ferrari nu a reuşit încă să obţină nicio victorie în acest an, în ciuda obiectivelor optimiste lansate înainte de startul noului sezon. Între timp, cei de la Red Bull par să fie resemnaţi că singurul adversar direct al weekendului va fi echipa lui Sebastian Vettel. Sursa: automarket.ro/formula1

Circuitul de la Silverstone

Circuitul de la Silverstone este unul de mare viteză, care în mod obişnuit favorizează mai puţin puterea motoarelor, mai ales că include numeroase viraje de mare viteză. Viteza medie este de circa 225 km/h, iar piloţii petrec 65% din timp cu pedala de acceleraţie la podea, astfel că Silverstone este unul dintre cele mai rapide circuite. Pista necesită niveluri ridicate ale forţei de apăsare aerodinamică, iar setările monoposturilor vor fi relativ dificil de stabilit. La fel ca şi anii trecuţi, piloţii vor avea la dispoziţie do­uă zone unde vor putea activa sistemul DRS. Astfel, în cazul unei diferenţe mai mici de o secundă între doi piloţi, cel aflat în urmărire va putea activa tehnologia pe linia dreaptă Wellington dintre virajele cinci şi şase şi pe linia dreaptă Hangar dintre virajele 14 şi 15. Silverstone este, astfel, unul dintre pu­ţinele circuite unde sistemul DRS nu este disponibil pe linia dreaptă de start-sosire, întrucît a­ceasta este prea scurtă.

Statistici pentru Marele Premiu al Marii Britanii

 Doar 4 dintre ultimele 20 de curse au fost cîştigate de pilotul care a plecat din pole-position. Totuşi, fiecare cîştigător al cursei a plecat de pe unul dintre primele patru locuri ale grilei de start;
 Jenson Button nu a urcat niciodată pe podiumul de premiere al cursei de la Silverstone;
 Ferrari este echipa cu cele mai multe victorii în Marele Premiu al Marii Britanii (16), dintre care 13 au fost obţinute la Silverstone;
 Fernando Alonso şi Lewis Hamilton sînt piloţii cu cele mai multe victorii în Anglia dintre cei aflaţi pe grila de start (2);
 7 dintre cele 10 echipe de pe grila de start au sediul central la cel mult 160 de kilometri de circuitul de la Silverstone.

Cifrele circuitului

 Lungime tur    5.891 metri
 Cea mai lungă linie dreaptă    1.034 metri
 Viteza de top    318 km/h
 Consum de carburant    1.85 kg/tur

Cifrele cursei

 Număr de tururi    52
 Distanţa cursei   306.198 km
 Strategie tipică  1 sau 2 opriri
 Lungime pitlane    422 metri
 Safety Car    40% sanse

Strategiile schimburilor de pneuri

Circuitul de la Silverstone este unul rapid, cu viraje de mare viteză, motiv pentru care degradarea pneurilor este una ridicată, mai ales dacă temperaturile ambientale vor fi mari. Tocmai de aceea, Pirelli va furniza în acest Mare Premiu pneuri medium şi hard, cele mai dure compoziţii pe care le are în gamă. Diferenţa dintre acestea este estimată la 1-1. 2 secunde, însă datele vor fi mai concludente după antrenamentele. Producă­torul italian anticipează că piloţii vor efectua una sau două opriri la boxe, strategiile urmînd să fie influenţate semnificativ de vreme.

  Sezon    Cîştigător

 2015     Lewis Hamilton (Mercedes)
 2014    Lewis Hamilton (Mercedes)
 2013    Nico Rosberg (Mercedes)
 2012    Mark Webber (Red Bull)
 2011    Fernando Alonso (Ferrari)
 2010    Mark Webber (Red Bull)

Clasament piloţi

1. Nico Rosberg     153 p
2. Lewis Hamilton     142 p
3. Sebastian Vettel       96 p
4. Kimi Raikkonen       96 p
5. Daniel Ricciardo       88 p
6. Max Verstappen       72 p
7. Valtteri Bottas       54 p  
8. Sergio Perez       39 p
9. Felipe Massa       38 p
10. Romain Grosjean  28 p
11. Carlos Sainz      22 p
12. Daniil Kvyat      22 p
13. Nico Hulkenberg      20 p
14. Fernando Alonso  18 p
15. Jenson Button      13 p
16. Kevin Magnussen   6 p
17. Pascal Wehrlein        1 p
18. Jolyon Palmer         0 p
19. Felipe Nasr         0 p
20. Marcus Ericsson         0 p
21. Ryo Haryanto         0 p
22. Esteban Gutierrez   0 p

Clasament constructori

1. Mercedes    295 p
2. Ferrari    192 p
3. Red Bull    168 p
4. Williams      92 p
5. Force India      59 p
6. Toro Rosso      36 p
7. McLaren      32 p
8. Haas                          28 p
9. Renault        6 p
10. Manor       1 p
11. Sauber        0 p

  S.Mihai
 


Vizualizari: 2386

Fii primul care comenteaza articolul

Scrie comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.curier.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


Nume:
Comentariu:



Cod:* Code

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.
AkoComment © Copyright 2004 by Arthur Konze - www.mamboportal.com
All right reserved

 
< Precedent   Următor >
embedgooglemap.net


Google Analytics

Zi record

Sâmbătă, 08.09.2018

--- 4.387 vizitatori unici ---





































Sfinții zilei

Horoscop zilnic

Mersul trenurilor

Flag Counter


PRchecker.info