Curierul Zilei - Porcişteanu revine în Campionatul de Raliuri!
PRIMA PAGINA
 

*** 642 de locuri de muncă în Argeş     *** Investiţie importantă în amenajarea unui pîrîu     *** Tîrg de adopţii de cîini la Mioveni      *** „Jake şi femeile lui”      *** „Coşmarul Vraciului“      *** Muzică şi sport în faţa Primăriei Piteşti     *** Filmele săptămînii 21 - 27 septembrie      *** Dispărutul era spînzurat!      *** Omorît de un BMW     *** Doi şoferi răniţi grav, la Moşoaia!     *** Spărgătorii şi tăinuitorul, colegi de celulă     *** Pod reabilitat,după turnarea asfaltului!     *** Şapte oi omorîte şi şase stupi distruşi de urs     *** Ministrul Fifor, „no comment” despre tragedia de la Valea Urdii     *** Vor victoria în Moldova      *** Europa League, Etapa 1     *** Curiozităţi pescăreşti     *** Pescuitul carasului pe Dunăre     *** După puncte, la Timişoara     *** Atletic Bradu şi Unirea Bascov joacă astăzi în campionat     *** 80 de piloţi la Trofeul Câmpulung!     *** Fotbal la TV în week-end    

 
Porcişteanu revine în Campionatul de Raliuri! Imprimare E-mail
(1 vot)
marţi, 07 februarie 2017

Pilotul piteştean vrea să cîştige titlul la clasa A 3

Porcişteanu revine în Campionatul de Raliuri!

 

 După o pauză de trei ani, cauzată de probleme fi­nan­ciare, piteşteanul Vali Porcişteanu revine în Campionatul României de Raliuri. Sportivul arge­şean care are în palma­res titlul de campion şi vicecampion naţional îşi doreşte să revină din nou acolo unde îi este locul.

 

Porcişteanu are ambiţii mari în acest sezon competiţional: „M-am hotărît să revin în circuit după o pa­uză de trei ani. Voi merge alături de copilotul meu, Dan Dobre, cu un Mitshubishi Evo 9. Este o maşină de serie, cu care am mers de­ja anul trecut. Am participat la o etapă de campionat european ca­re a avut loc la Sliven, în Bulgaria, şi la Winter Rally Covasna, un raliul desfăşurat pe zăpadă. Maşina este bine pregătită şi aşteptăm să înceapă competiţia. Voi concura la clasa A 3, fostă grupă N, unde sînt numai maşini de producţie. Nu voi participa la clasa R 5, pentru că nu am un buget corespunzător. În campionatul nostru sînt 4-5 maşini Super 2000. O asemenea maşină costă peste 150.000 de euro. Maşina cu care eu voi lua startul costă în jur de 30.000 de euro“.

Keleti şi Szabo, principalii adversari

Sportivul piteştean nu va mai participa şi la competiţiile internaţionale din acest an: „Am luat decizia de a concura doar în campionatul intern. Anul trecut am participat şi la cîteva etape de Campionat European. În competiţia internă nu va fi uşor, dar nici greu. Mi-am propus să cîştig titlul. Revin după o pauză de 3 ani în circuit. Sînt conştient că nu voi fi la potenţia maxim la început, dar spre jumatea sezonului voi fi în vîrf de formă. Ca şi contracandidaţi la titlu, pot spune că mă voi lupta cu Edwin Keleti şi cu Gergo Szabo, dacă acesta va alege să meargă cu maşina de anul trecut. Dacă îşi va lua o maşină Super 2000, va alerga la altă clasă. În clasamentul general îmi propun ca etapă de etapă să fiu între locurile 3-4“.

Nivelul campionatului a crescut

Noul sezon competiţional va începe pe 31 martie şi se va termina pe 8 octombrie. Calendarul competiţional cuprinde 7 etape, 3 pe macadam şi 4 pe asfalt. Porcişteanu îl vede favorit la titlu în acest an pe Simone Tempestini, campionul en-titre. Acesta se va lupta cu Dan Gîrtofan şi Bogdan Marişca pentru trofeul pus în joc: „Simone este un pilot foarte rapid şi cred că pleacă cu prima şansă la titlu şi în acest an. Faţă de ultimii ani, nivelul campionatului naţional a crescut ca valoare, însă a scăzut numărul participanţilor din cauza dificultăţilor financiare. La o etapă de anul trecut au fost în jur de 20 de echipaje, faţă de 40-50 cît erau înainte. Cred că la Braşov va fi o participare numeroasă, avînd în vedere că este prima etapă, însă după aceea numărul participanţilor va mai scădea“.

Buget de 70.000 euro

Porcişteanu îşi doreşte ca de anul viitor să se lupte pentru titlul de campion la clasa Super 2000/ R5, la care participă cei mai tari bolizi de raliu: „Scopul meu este ca de anul viitor să mă bat la titlu la cea mai importantă clasă. Doresc să îmi schimb maşina cu care voi merge în această ediţie de campionat şi să îmi iau una de top. Pentru ediţia din acest an, în care voi concura la clasa A 3, este nevoie de un buget de 70.000 de euro. La clasa R5 îţi trebuie cîteva sute de mii de euro pe an, dacă vrei să te baţi la titlu“.

Etapele Campionatului Naţional de Raliuri

Etapa I: 31martie - 1 aprilie

Braşov

Etapa a II-a:  5 - 6 mai Cluj
Etapa a III-a:  2-3 iunie Arad
Etapa a IV-a:  17-18 iunie Bacău
Etapa a V-a: 14-16 iulie Harghita
Etapa a VI-a: 8-9 septembrie Iaşi
Etapa a VII-a: 7-8 octombrie Sibiu

M.Duinea


Vizualizari: 2436

Fii primul care comenteaza articolul

Scrie comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.curier.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


Nume:
Comentariu:



Cod:* Code

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.
AkoComment © Copyright 2004 by Arthur Konze - www.mamboportal.com
All right reserved

 
< Precedent   Următor >
embedgooglemap.net


Google Analytics

Zi record

Sâmbătă, 08.09.2018

--- 4.387 vizitatori unici ---





































Sfinții zilei

Horoscop zilnic

Mersul trenurilor

Flag Counter


PRchecker.info