Curierul Zilei - Începe Marele Circ, ediţia 2017!
PRIMA PAGINA
 

*** 642 de locuri de muncă în Argeş     *** Investiţie importantă în amenajarea unui pîrîu     *** Tîrg de adopţii de cîini la Mioveni      *** „Jake şi femeile lui”      *** „Coşmarul Vraciului“      *** Muzică şi sport în faţa Primăriei Piteşti     *** Filmele săptămînii 21 - 27 septembrie      *** Dispărutul era spînzurat!      *** Omorît de un BMW     *** Doi şoferi răniţi grav, la Moşoaia!     *** Spărgătorii şi tăinuitorul, colegi de celulă     *** Pod reabilitat,după turnarea asfaltului!     *** Şapte oi omorîte şi şase stupi distruşi de urs     *** Ministrul Fifor, „no comment” despre tragedia de la Valea Urdii     *** Vor victoria în Moldova      *** Europa League, Etapa 1     *** Curiozităţi pescăreşti     *** Pescuitul carasului pe Dunăre     *** După puncte, la Timişoara     *** Atletic Bradu şi Unirea Bascov joacă astăzi în campionat     *** 80 de piloţi la Trofeul Câmpulung!     *** Fotbal la TV în week-end    

 
Începe Marele Circ, ediţia 2017! Imprimare E-mail
(1 vot)
sâmbătă, 25 martie 2017

Formula 1

Începe Marele Circ, ediţia 2017!

 

Sezonul 2017 al Formulei 1 începe în acest weekend în Australia. Ferrari şi Mercedes sînt principalele favorite la victorie pe baza rezultatelor obţinute în testele de iarnă.

Sezonul 2017 al Formulei 1 marchează ample schimbări ale regulamentului tehnic, prin care monoposturile sînt cu pînă la 5 secunde pe tur mai rapide. Regulamentul aerodinamic a suferit cîteva modificări care au fost cumulate cu introducerea unor pneuri mai late. În mod tradiţional, schimbările de regulament cu o astfel de amplitudine generează inclusiv modificări pe grila de start în privinţa performanţelor monoposturilor. Principala echipă vizată este Mercedes, care a dominat Formula 1 în ultimii 3 ani, după introducerea motoarelor turbo de 1.6 litri. De altfel, testele din această iarnă de pe circuitul de la Barcelona au evidenţiat că Ferrari beneficiază de un monopost fiabil şi rapid, mai ales că echipa a stabilit cel mai bun timp. În plus, există speculaţii că monopostul Scuderiei poate fi chiar şi mai rapid, întrucît Sebastian Vettel nu a forţat la maxim. „Cred că cei de la Ferrari blufează şi sînt mult mai rapizi decît o arată“, a fost şi reacţia lui Lewis Hamilton după teste. Pe de altă parte, cei de la Red Bull stau la pîndă, însă vor avea nevoie şi de un motor competitiv pentru a putea emite pretenţii la locurile fruntaşe. În schimb, pentru McLaren se anunţă un nou sezon dificil, întrucît motorul Honda nu este nici performant, nici fiabil, element care a condus la speculaţii că echipa britanică negociază semnarea unui parteneriat cu cei de la Mercedes.
Aşadar, Marele Circ intră într-o nouă eră, odată cu despărţirea de Bernie Ecclestone. Pe lîngă vînzarea pachetului majoritar către americanii de la Liberty Media, Formula 1 propune, în 2017, un campionat cu monoposturi modificate şi care promit mai multă viteza pe circuit. În ceea ce priveste grila competiţiei, noutatea este reprezentată de dispariţia echipei Manor, astfel că la start vom avea zece echipe şi 20 de piloti.

Componenţa grilei în 2017:

 Mercedes

44.Lewis Hamilton (Marea Britanie), 77.Valtteri Bottas (Finlanda);

 Ferrari

5.Sebastian Vettel (Germania), 7.Kimi Raikkonen (Finlanda);

 Williams-Mercedes

19.Felipe Massa (Brazilia), 18.Lance Stroll (Canada) - debutant;

 Red Bull (Renault TAG Heuer)

3.Daniel Ricciardo (Australia), 33.Max Verstappen (Olanda);

 Force India-Mercedes

11.Segio Perez (Mexic), 31.Esteban Ocon (Franţa);

 Toro Rosso-Renault

55.Carlos Sainz (Spania), 26.Daniil Kvyat (Rusia);

 McLaren-Honda

14.Fernando Alonso (Spania), 2.Stoffel Vandoorne (Belgia);

 Renault

27.Niko Hulkenberg (Germania), 30.Jolyon Palmer (Marea Britanie);

 Haas-Ferrari

8.Romain Grosjean (Franţa), 20.Kevin Magnussen (Danemarca);

 Sauber-Ferrari

9.Marcus Ericsson (Suedia), 94.Pascal Wehrlein (Germania).

S.Mihai


Vizualizari: 1479

Fii primul care comenteaza articolul

Scrie comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.curier.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


Nume:
Comentariu:



Cod:* Code

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.
AkoComment © Copyright 2004 by Arthur Konze - www.mamboportal.com
All right reserved

 
< Precedent   Următor >
embedgooglemap.net


Google Analytics

Zi record

Sâmbătă, 08.09.2018

--- 4.387 vizitatori unici ---





































Sfinții zilei

Horoscop zilnic

Mersul trenurilor

Flag Counter


PRchecker.info