Curierul Zilei - Balta Cămineasca, bogată în crap şi caras!
PRIMA PAGINA

*** Reducere de 10% la plata datoriilor!     *** Depuneţi adeverinţa la Casa de Pensii!     *** Două decenii de proiecte de dezvoltare     *** Incendiere anunţată pe Facebook     *** Au atacat un şofer şi l-au jefuit     *** Spărgătorii au interdicţie să se apropie de păgubaş     *** 16 echipaje ISU la Mioveni, în concurs     *** Ministrul Fifor vine la Cîmpulung     *** Şi-au ciocnit maşinile, pe DN 73      *** Beţivan, lovit de maşină cînd traversa      *** Racordaţi ilegal la energie electrică     *** Jandarmii au donat sînge     *** Pe podium la Cupa Romgaz     *** Liga Campionilor, Etapa 1     *** Raicu la Campionatul Mondial     *** La Bradu s-au stabilit campionii!     *** Peste 80 de piloţi la Trofeul Cîmpulung Muscel      *** Liga 1     *** CS Mioveni joacă ani la Piteşti, cu CSO Ploepni     *** Sporting Lieşti - Mioveni, în Cupă     *** Programul şaisprezecimilor de finală este următorul:

Balta Cămineasca, bogată în crap şi caras! Imprimare E-mail
(1 vot)
sâmbătă, 06 mai 2017

Curierul zilei vă prezintă lacurile de pescuit

Balta Cămineasca, bogată în crap şi caras!

Curierul zilei şi-a propus să vină în sprijinul pescarilor sportivi din judeţul nostru, iar în fiecare săptămînă, vă vom prezenta cîte o baltă de pescuit din Argeş şi nu numai, pentru a fi cît mai bine informaţi cînd vă programaţi o partidă de pescuit. Vom publica descrierile făcute de proprietarii bălţilor pe paginile de Facebook sau pe site, dar şi comentariile pescarilor despre partidele de pescuit făcute pe aceste lacuri. În această săptămînă, vă vom prezenta Lacul Cămineasca, din judeţul Giurgiu, o baltă foarte frumoasă, de dimensiuni mari, bine amenajată şi bogată în peşte. Majoritatea pescarilor care au fost pe acest lac au fost mulţumiţi de partidele de pescuit făcute în ultimii ani. Taxele sînt accesibile, pentru toate buzunarele, iar majoritatea celor care au fost pe acest lac nu au plecat fără peşte.

Balta Cămineasca este locul ideal pentru a petrece timpul la pescuit alături de familie şi prieteni într-un cadru natural deosebit, foarte uşor accesibil, aflîndu-se la doar 50 km de Bucureşti. Lacul are o suprafaţă totală de 76 hectare luciu de apă şi o lungime de 7 km, fiind o acumulare naturală, realizată pe cursul rîului Cîlniştea, întinzîndu-se din comuna Cămineasca şi pînă în satul Naipu. Drumul pînă la baltă este foarte bun, iar accesul auto este posibil pe orice tip de vreme. Balta este bogată în crap, caras, dar şi răpitori. Lacul este populat în fiecare an, iar crapii folosiţi pentru populări provin din ferme piscicole româneşti şi sînt crescuţi în regim deschis.
Pescuit la caras (doar zona satului Naipu)
30 lei/2 undiţe sau lansete/12 ore - 5 kg caras

Pescuit la crap şi caras
60 lei/4 undiţe sau lansete/12 ore - 5 kg crap + 5 kg caras (de marţi şi pînă duminică). Pescuitul începe la ora 6,00 şi se termină la ora 18,00.
100 lei/4 undiţe sau lansete/24 ore - 7 kg crap + caras nelimitat (de luni şi pînă sîmbătă). Pescuitul începe la ora 18,00 şi se termină a doua zi la ora 18,00.
Interzis pescuitul la 24 h pe sfîrşitul săptămînii (duminică, ora 18,00  - luni, ora 18,00)!
Se pescuieşte 6 zile pe săptămînă. În fiecare zi de luni a săptămînii, lacul este ÎNCHIS pescuitului sportiv
Cum se ajunge la Balta Cămineasca
Traseu 1 (recomandat): Bucureşti - Mihăileşti - Ghimpaţi - stînga spre Schitu - dreapta la Primăria Schitu pe DJ 603.
Traseu 2: Bucureşti - Mihăileşti - Ghimpaţi - Naipu - stînga pe DJ 603 - se ajunge la digul dintre Iazul Bila 2 şi Balta Cămineasca.
Date de contact
Adresa: sat Naipu, comuna Ghimpaţi, judeţul Giurgiu.
Rezervări: 0786.428.087 - Nelu (luni - vineri, între orele 8,00 şi 15,00).
Relaţii pentru clienţi: 0786.428.086 - Daniela Băcioiu.
Sesizări la echipa de pază: 0786.428.084 - Claudiu, sau 0786.428.085 - Vali.

Regulamentul de pescuit

Se va reţine în juvelnic doar cantitatea maxim admisă pentru care s-a plătit taxa.
Cantitatea de peşte reţinută care depăşeşte pe cea maxim admisă se va plăti cu 22,00 lei/kg (TVA inclusă).
Soţia şi/sau copilul cu vîrsta de pînă la 16 ani, care însoţesc pescarul, pot pescui gratuit cu o undiţă, din acelaşi loc pentru care s-a plătit taxa; de asemenea, capturile acestora se vor cumula în limita maxim admisă pentru reţinere aferentă taxei achitate.
În situaţia în care pescarul atinge cantitatea maxim admisă pentru reţinere, poate continua pescuitul în sistemul „Prinde şi eliberează!“, iar peştii vor fi eliberaţi imediat după capturare (nu se reţin în juvelnic).
Partida de zi = 12 ore şi se desfăşoară de la ora 6,00 şi pînă la ora 18,00.
Partida de 24 ore are ca oră de începere ora 18,00 şi se va desfăşura pînă a doua zi la ora 18,00.
NU se pot face partide de 24 h cu începere în zilele de duminică, întrucît luni lacul este închis pentru lucrări administrative!
Este INTERZISĂ reţinerea speciilor precum şalău, ştiucă, biban, sînger, novac şi crap sub 0,5 kg. Acestea se vor elibera imediat.
Este INTERZISĂ reţinerea specimenelor de crap, salontă şi amur (cteno) ce depăşesc 5 kg bucata. În situaţia capturării unui asemenea exemplar, vă rugăm notificaţi administraţia! Peştele va fi eliberat şi veţi primi în schimb o partidă de pescuit GRATUITĂ!
Pescarii şi eventualii însoţitori ai acestuia sînt obligaţi să se comporte civilizat, fără ţipete, injurii sau alte manifestări de natură să deranjeze ceilalţi pescari.
Pescarii sînt obligaţi să menţină curăţenia generală a locului de pescuit. Este strict interzisă aruncarea resturilor menajere sau de o al­tă natură pe mal sau în apă. Vă rugăm să folosiţi sacii menajeri ce vă sînt înmînaţi la achitarea taxei şi depozitaţi resturile în coşurile de gunoi special amenajate!
Este INTERZISĂ ascultarea oricărui tip de muzică la difuzor (pot fi folosite căşti audio).
Este INTERZIS PESCUITUL LA BOMBĂ/ARICI!
INTERZIS PESCUITUL DUPĂ SPECIILE FITOFAGE!

Plantatul este gratuit şi se realizează NUMAI cu navomodelul.
Pescarii au obligaţia să prezinte spre control, la cererea personalului autorizat (pază, administrator), juvelnic, bagaje şi autovehicul. Menţionăm că, la terminarea partidei de pescuit (părăsirea incintei lacului), se vor controla autovehiculele la barieră prin sondaj.
Taxa de pescuit este INDIVIDUALĂ.
Copii cu vîrsta de pînă la 14 ani precum şi persoanele de sex feminin ce însoţesc pescarul pot pescui GRATUIT alături de pescarul plătitor, cu condiţia de a se încadra în numărul maxim de scule permise şi în perimetrul aceluiaşi loc de pescuit.
Rugăm sesizarea oricăror abateri de la prezentul regulament către echipele de pază! Vă mulţumim!
Notă:
Zona cuprinsă între ieşirea din satul Naipu şi pînă la intersecţia cu deversarea Iazului Bila 2 este zonă de protecţie naturală, pescuitul fiind interzis.

Comentariile pescarilor

Cristi Dudulea, pe 10 aprilie 2017 la 10:49 AM:
„Felicitări organizatorilor pentru conditiile create! Personal, nu am găsit o balta cu o asemenea densitate de peste si la un asemenea pret decent. Am fost in noiembrie 2016 după babuscă si m-am ales cu o grămadă de ciortani frumosi“.
Gabriel, pe 31 martie 2017 la 10:47 AM:
„Observ o balta frumoasa si cu aproape orice fel de medii, atat pe mal cat si in apa… Ideala pentru orice tip de pescuit…Mult succes si fire intinse!!!“
Niky Mădălin, data postării
20-03-2017:
„Am pescuit cu 2 prieteni de la 7 dimineata pana la 17:30. Zona a fost langa stavilar la salcie, am avut loc sa lansam peste tot pentru ca balta era libera. Am pescuit cu 4 lansete fiecare (la bat nimic nu am prins) in schimb la lanseta carasul a rupt in doua la viermusi si am prins 2 crapi la 2,2 si 2,7 kg tot la viermusi, aproape de mal 15-20m, si caras a fost cam 13 kg mai mare ca palma. Toata ziua am avut activitate, am prins, am si scapat. Un minus pentru lipsa tomberonului de gunoi...“

Avram Vasilică,  data postării: 03-10-2016:
„Am pescuit intre orele 06:00-18:00. Vreme frumoasa, soare din plin. Am pescuit in zona A, locuri ocupate 80% Capturi: -1 bucata crap 3.100 kg; -5 kg caras. Boiles si viermusi. Administratia baltii foarte amabili si draguti, o balta linistita cu peste destul de bun. Frumos !!!!!!! O sa mai merg“.

Pavelescu Daniel, data postării 19-08-2016:
„Am pescuit intre orele 06.30 - 17:30, am prins numai caras frumusel, 5 kg la rama si cativa la porumb, la viermusi nu a vrut deloc. Am agatat si un ciortan mare dar din pacate nu l-am putut scoate pe mal, a scapat, dar era mare, se simtea ca era puternic. Vecinu de langa mine a luat o salonta de vreo 2 kg. Balta e frumoasa, fara agataturi, ai si umbra de la padure, per total merita o relaxare acolo. Poate mai baga si administratia mai mult crap“.

Ionuţ Silivestru, 18-07-2016:
„Am revenit după multi ani pe această baltă. A fost o partida de 40 de ore, încununată cu 8 crapi cu greutati intre 1.5 kg si 4 kg. Am pescuit plantat cu navomodel si am mai avut si alte ocupatii :). Vântul care a bătut cred ca ne-a fost de ajutor“.
Adrian Manea, data postării:
30-09-2015:
„Am ajuns marti 22 Sept. pe la 16,30 si am stat pana vineri 25 Sept. pana pe la 13,30 cand ploaia era iminenta. Am plantat 3 lansete si m-am distrat cu o lanseta si cu o undita. Vreme buna, chiar daca ne-a mai stropit nitelus... Nu prea erau cinestie ce amatori, dar cei care au fost nu si-au pierdut timpul fara folos. Am capturat 7 crapi (26,780kg) cu porumb aromat, la plantat si am ratat 4 in a doua si ultima noapte. Deasemenea, am prins cativa carasi mai mari si restul ca palma (pe care i-am eliberat) la undita si lanseta aruncata, cu diferite momeli. Locurile de pescuit pe partea padurii sunt minunate“.

M.Duinea

Vizualizari: 2616

Fii primul care comenteaza articolul

Scrie comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.curier.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Nume:
Comentariu:

Cod:* Code

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.