Curierul Zilei - Atacă titlul cu un bolid de 200.000 de euro!
PRIMA PAGINA
 

*** Hoţ filmat cînd fura dintr-un centru pentru copii     *** Un medic şi-a transformat maşina-n tomberon!     *** Detenţia la domiciliu, neconstituţională!     *** Delict pe insula Caprelor!     *** „O creatură delicată” şi „Scurtcircuit”, la Cinema Bucureşti     *** Academicianul Gheorghe Păun vorbeşte despre globalizare     *** Chinezii, interesaţi de domeniul agro-alimentar din Argeş      *** Afacerile din comerţ, în creştere     *** Spionaţi de adversari     *** Culisele meciului FC Argeş - U Cluj     *** La doar 1 punct de podium!     *** „Diferenţa trebuia să fie mult mai mare!“     *** „N-am găsit soluţii să desfacem apărarea“     *** Liga Campionilor, Etapa 1     *** „Am crezut în echipă, de la început!“     *** Unirea Bascov, pe locul 4     *** Codin şi Preda au adus primul punct al lui Bradu     *** 24 de goluri, 7 penaltiuri, o eliminare    

 
Atacă titlul cu un bolid de 200.000 de euro! Imprimare E-mail
(0 voturi)
joi, 25 ianuarie 2018

Vali Porcişteanu are ambiţii mari după ce şi-a schimbat maşina de raliu

Atacă titlul cu un bolid de 200.000 de euro!


Vali Porcişteanu, cel mai valoros pilot piteştean de raliuri are ambiţii mari în noul sezon competiţional. Sportivul argeşean vrea să dea lovitura la volanul unui adevărat bolid pe care şi l-a cumpărat recent. Încă din 2003, cînd a debutat în Campionatul Naţional de Raliuri, sportivul argeşean şi-a propus să progreseze tot timpul şi să se bată la titlu, indiferent de maşina cu care a concurat.

După ce a trecut de la Dacia Nova la Citroen Saxo, iar apoi la Mitsubishi Lancer EVO, pilotul argeşean a început să se implice în lupta pentru primele locuri în clasamentul general. Cu un titlu de campion absolut în raliurile din România şi două de vicecampion, Porcişteanu şi-a dovedit de-a lungul anilor talentul şi meritul, fiind în majoritatea timpului şi omul spectacol aplaudat de către fani. După o perioadă în care implicarea în raliuri a fost mai redusă, Porcişteanu a revenit în 2017 la start, alături de copilotul său de o viaţă, Dan Dobre, pe un Mitsubishi Lancer Evo IX. Cu un parcurs constant, rapid, care s-a remarcat printr-un ritm excelent de la începutul pîna la finalul sezonului, echipajul piteştean s-a impus în cadrul clasei 3 şi a ocupat ultima treaptă a podiumului în clasamentul general.

Modele noi pentru toată echipa

Cum pentru Vali progresul este parte din cheia succesului, anul 2018 va aduce o noutate majoră pentru pilot: acesta va porni in Campionatul National de Raliuri „Dunlop“ pe un model R5. La bordul unei Skoda Fabia, Vali şi Dan vor fi, din nou, implicaţi în acest an în lupta pentru titlul naţional absolut, la bordul unei masini de top în raliurile din România. „Sîntem foarte entuziasmaţi că ne aflăm în faţa unui sezon cu mult potenţial. Împreună cu întreaga echipa DTO Tellur Rally Team am muncit foarte mult pentru a ajunge în acest punct, în care să ne bazam pe un material de concurs performant, cu care să ne putem implica direct în lupta la vîrf. Dacă în 2017 am reuşit să obţinem locul 3 la general cu o maşină de clasa 3, am încredere că acum, cu noua maşina de top, vom putea emite pretenţii pentru primele poziţii, cu şanse egale. Tot la capitolul noutăţi mai trebuie amintită şi componenţa echipei, toţi membrii acesteia luînd startul în 2018 cu maşini sau modele noi. Şi în 2018 ne bucurăm de suportul partenerilor tradiţionali Dolo Trans Olimp (DTO), Tellur şi Yato Shop, precum şi de noii susţinători: Farmaciile Catena, Ion Mos şi Emerson Technik. Urmează ca pînă la momentul de debut al campionatului să definitivăm şi alte parteneriate cu viitori sustinători“, a spus Vali pentru rallymax.ro, entuziasmat de noua maşină de concurs.

Testează noua maşină

Deşi pînă la startul noului sezon mai sînt mai sînt aproximativ două luni, Vali va începe testele cu noul bolid pentru a se acomoda cu materialul de concurs şi pentru a înţelege comportamentul şi limitele bolidului: „Deocamdata avem multe de învăţat, aşa că va urma o perioadă în care vom încerca să înţelegem, atît eu, Dan şi echipa tehnică, ce înseamnă noua maşină: care sînt limitele ei, cum se comportă în diferite situaţii pe probele speciale şi cum ne simtim noi în ea în regim de concurs. Pînă la startul testelor cu noua maşina, am pornit „înlcălzirea“ la Winter Rally şi sînt tare nerăbdător să văd cum se simt „avantajele tehnologice“ oferite de modelele R5. Încă este prea devreme să oferim pronosticuri, dar, dacă totul decurge bine, sperăm să ne luptăm pentru titlul de campion naţional absolut în 2018“, a spus pilotul argeşean pentru rallymax.ro.

Atinge 100 km/h în 4 secunde!

ŠKODA Fabia R 5 a primit avizul Federaţiei Internaţionale de Automobilism de a concura în competiţiile de raliuri în anul 2015. Maşina este echipată cu un motor turbo de 1,6 litri şi poate atinge viteza de 100 km/h în doar 4 secunde! Acesta reprezintă o schimbare considerabilă faţă de motorul asincron de la Fabia Super 2000. Mai mult, noua maşină cu tracţiune integrală dispune de o cutie de viteze secvenţială cu 5 trepte de viteză şi de suspensii MacPherson. Greutatea maşinii este de cel puţin 1.230 kilograme, conform prevederilor regulamentului. În perioada premergătoare omologării au fost parcurşi circa 10.000 de kilometri în testări pe o varietate de drumuri şi în diverse condiţii, inclusiv în Republica Cehă, Austria, Germania, Italia, Franţa, Grecia, Spania şi Finlanda. Fie pe ger sau sub soarele puternic, pe asfalt, pietriş sau zăpadă - KODA Fabia R5 a trecut fiecare test cu succes. Preţul unui asemenea bolid este în jur de 200.000 de euro, conform site-urilor de specialitate.
M.Duinea

Vizualizari: 1540

Fii primul care comenteaza articolul

Scrie comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.curier.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


Nume:
Comentariu:



Cod:* Code

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.
AkoComment © Copyright 2004 by Arthur Konze - www.mamboportal.com
All right reserved

 
< Precedent   Următor >
embedgooglemap.net


Google Analytics

Zi record

Sâmbătă, 08.09.2018

--- 4.387 vizitatori unici ---





































Sfinții zilei

Horoscop zilnic

Mersul trenurilor

Flag Counter


PRchecker.info