Curierul Zilei - Piteştenii vor să iasă campioni!
PRIMA PAGINA

*** „Acolo unde avem dreptate, nu poate creşte nicio floare !” Mic îndrumar de navigare pe Facebook     *** Se opreşte curentul în Găvana     *** 88 de persoane munceau la negru      *** PASTILA de UMOR      *** Circulaţia reluată pe podul barajului Prundu      *** Păsăretul, degerat de iarna timpurie      *** Pui de tigru născut la Zoo Piteşti      *** Aniversare la Şcoala Liviu Rebreanu din Mioveni     *** Spectacol folcloric de ţinută în Mioveni      *** Ronaldo iubea fete minore     *** Au furat un BMW şi au fost încarceraţi!     *** Fraţi acuzaţi că vînau cu ogari     *** Eroarea de marcaj, corectată cu smoală!     *** L-a prădat pe primarul din Dîmbovicioara      *** Al doilea computer tomograf, la Judeţean     *** Doi copii suspecţi de scarlatină!     *** Culisele meciului BCM U FC Argeş-JBA SUA     *** Americanii, zeii baschetului!      *** „Să terminăm anul pe locul 2 sau 3!“     *** Preliminarii Euro 2020     *** Încă 4 meciuri pentru CS Mioveni     *** Programul etapei a 18-a:     *** Victorie în Muntenegru, dar degeaba     *** Înotătorii din Mioveni la Harghita     *** Medalii la Campionatele de Poliatlon    

 
Piteştenii vor să iasă campioni! Imprimare E-mail
(0 voturi)
joi, 22 martie 2018

Echipa DTO Rally Team, pregătită de startul Campionatului de Raliuri

Piteştenii vor să iasă campioni!


Cei mai buni piloţi din motorsportul românesc îşi vor da întîlnire, în acest weekend, la Braşov, la prima etapă a Campionatului României de Raliuri Dunlop. De la startul acestei întreceri nu va lipsi nici echipa argeşeană DTO Rally Team care este pregătită să facă faţă unor noi provocări.  Pentru componenţii echipei din care face parte şi campionul Vali Porcişteanu, sezonul 2017 este de vreme bună istorie. Au rămas amintirile, întipărite în mintea şi inimile celor care le-au trăit în maşinile de concurs, în parcul de service sau pe marginea probelor speciale, în imagini şi texte, în cifrele seci, dar pline de semnificaţie ale statisticilor.    

Pentru Vali Porcişteanu şi Cristi Dolofan a fost unul special. „Sînt pasionat de maşini şi urmăream întrecerile. L-am întîlnit apoi pe Vali, care mi-a fost instructor la şcoala de pilotaj şi a fost momentul care a aprins scînteia. Am decis să punem bazele unei colaborări serioase“, rememorează omul de afaceri Cristi Dolofan, naşul şi colegul de echipă a lui Porcişteanu. Pentru el a fost momentul debutului în CNRD, la volanul unei maşini de Clasa 9, iar pentru Vali, prilejul de a reveni cu program complet în competiţiile care îi lipseau atît de mult. Pe parcursul sezonului, proiectul a prins contur şi a început să capete alte dimensiuni. Porcişteanu, aflat la sezonul de reacomodare după absenţă, se îndrepta, pas cu pas, către obiectivul propus, acela de a se impune la Clasa 3. Cristi Dolofan acumula, probă după probă, informaţii şi experienţe legate de raliuri în ritm de competiţie alături de Mihai Sandu. Lîngă ei au venit Bogdan Năstase şi Cristi Timisică. Deja se puneau bazele unei echipe. A unei familii. Baza o reprezentau prietenia, pasiunea pentru motorsport şi buna dispoziţie. Nu lipseau ambiţia şi dorinţa de a face performanţă, însă nu exista vreun obiectiv palpabil din motive obiective, o echipă care avea la dispoziţie o maşină de Clasa 3 şi alte trei de Clasa 9 avînd şanse reduse în ierarhia de profil. Era însă primul pas, iar Cristi, cu abilităţile sale de manager certificate de activitatea de zi cu zi, i-a molipsit pe toţi de ideea de a construi, pe baze solide, o poveste care să dureze.

2018, un nou început

Noul sezon reprezintă momentul unui alt început. Echipa are identitate, toate maşinile fiind decorate identic pentru a putea fi recunoscute foarte uşor de către fani. Există deja şi o formulă clară din punctul de vedere al componenţei, iar echipajele beneficiază de alte maşini şi vor participa la clase noi. Vali Porcişteanu şi Dan Dobre vor lua startul cu un model R5 la Clasa 2, Cristi Dolofan şi Mihai Sandu au trecut la Clasa 3, pe Mitsubishi-ul Lancer Evo 9 cu care colegii lor au luat anul trecut titlul, iar Bogdan şi Delia Năstase merg pe un Evo 9 de Clasa 11. Raul Badiu se alătură echipei, împreună cu Gabi Lazăr şi vor concura în Cupa Suzuki, iar Eugen Cărăgui/Robert Fus, respectiv Ramona Rusu/Sorin Crişan, două echipaje debutante, vor participa cu Dacia Sandero. Spiritul de echipă, cristalizat anul trecut şi această formulă nouă oferă premise pentru ca echipa să se implice şi în lupta pentru primele poziţii în ierarhia de specialitate.

„Emitem pretenţii la primul loc“

Vali Porcişteanu şi Dan Dobre au reuşit, anul trecut, titlul la Clasa 3 şi poziţia a treia în ierarhia absolută, iar acum se vor bate la titlu la volanul unei Skoda FABIA R5, bolid cotat de revistele de specialitate la 200.000 de euro. „Vom putea emite pretenţii pentru primele poziţii, luptînd cu arme egale cu ceilalţi protagonişti. Sigur, ei au avantajul experienţei acumulate la volanul unei maşini R5, în timp ce eu şi Dan, care am parcurs pînă acum doar 80 de km de probă cu maşina, sîntem în plin proces de acomodare cu aceasta. Ca să nu mai amintim de Simone şi acumulările sale în competiţiile internaţionale. Teoretic, este un prim an de acomodare, însă eu cred că vom reuşi chiar mai repede să atingem ritmul necesar pentru a emite pretenţii pentru prima poziţie“, a declarat Vali Porcişteanu pentru autorally.ro, site specializat în competiţiile de automobilism.  Acesta a dezvăluit că, pe parcursul scurtei sesiuni de teste pe care a susţinut-o, a fost impresionat de rapiditatea cu care se poate te acomoda cu o astfel de maşină, dar şi de diferenţa dintre un R5 şi un Lancer Evo 9: „Primul feeling este că totul pare foarte previzibil. Reacţiile sale îţi cer parcă să o pui la încercare, repartizarea maselor este incredibilă, se aşază excelent pe viraje şi frînează incredibil de eficient în aproape orice situaţie. Au fost momente delicate în care cu Evo clar nu mai aveam scapare, dar Fabia s-a „adunat“ fără emoţii şi totul a fost sub control. Avem de pus la punct multe detalii de fineţe, dar sînt sigur că acest lucru se va întîmpla pe măsură ce vom contabiliza mai mulţi kilometri de probă specială”.

„Voi lupta pentru podium“

Cristi Dolofan şi Mihai Sandu au trecut acum pe o maşină integrală şi vor avea parte de un nou sezon cu experienţe speciale. „Anul trecut am putut înţelege ce înseamnă să mergi tare cu o maşină de doar 100 CP şi să o ajuţi să parcurgă virajele cît mai cursive şi fluent. Am decis să trec la o maşină integrală şi să mă bucur de fiecare kilometru parcurs etapă de etapă. Sînt conştient că nu voi putea avea rezultate extraordinare din primul an, că am multe de acumulat, însă îmi propun ca în măsura timpului pe care mi-l permite activitatea de business să iau startul la cît mai multe etape, să lupt pentru podiumul clasei 3 şi să încerc să aduc puncte importante pentru echipă“, a declarat Cristi Dolofan.

„Să nu dezamăgim“

Şi Bogdan Năstase face un pas mare în acest sezon, urmînd să treacă de la un model Dacia Logan la un Mitsubishi Lancer Evo de Grupa H. „Este o maşină integrală, puternică, deloc uşor de stăpînit. Sîntem decişi să ne distrăm la maxim, în ton cu atmosfera Clasei 11, dar în egală măsură ne dorim să ne implicăm în lupta pentru victorie şi să-mi ajut şi eu cît pot de mult echipa“. Raul Badiu revine în campionat cu gînduri mari după un an de pauză: „Mă bucur că revin la volanul unei maşini de curse şi, chiar dacă nu este la clasa la care mi-aş fi dorit, este important pentru mine că reintru în lupta din CNRD şi sper să obţin rezultate cît mai bune la bordul acestui Suzuki. M-am alăturat echipei DTO Tellur Rally Team, trebuie să le mulţumesc băieţilor pentru încrederea acordată, pentru susţinere şi sper să nu-i dezamăgesc. Cred că avem o echipă cu o configuraţie care ne poate permite să emitem pretenţii pentru un loc fruntaş“, a spus pilotul pentru autorally.ro. Debutant în echipă, dar şi în campionat, este şi Eugen Cărăgui: „Mă bucur că am şansa să descopăr acest sport minunat şi să întîlnesc oameni pasionaţi şi dedicaţi în tot ceea ce fac în acest domeniu. Mă voi bucura de fiecare experienţă nouă pe care o voi avea în acest an şi voi beneficia de experienţa copilotului Robert Fus care mă va îndruma şi va avea grijă să învăţ cît mai multe despre acest sport“.

De la drift, la raliuri

Tot la primul sezon în raliuri este şi Ramona Rusu, care îşi face cu acest prilej „transferul“ de la drift la această nouă disciplină. „Ceea ce ştiu de la drifturi nu prea mă ajută la raliuri, pentru că nu există nicio asemănare. În plus, în acest an de debut, voi evolua pe o maşină cu tracţiune faţă, care nu este nici foarte puternică. Îi mulţumesc lui Vali pentru încredere şi pentru răbdarea de care a dat dovadă în timpul în care am parcurs cursul de pilotaj sportiv, pentru că acesta mi-a permis să realizez cît de diferit este acest sport, dar, în acelaşi timp, cît de interesant şi palpitant. Mă bucur că pot participa şi la raliuri, iar cu ajutorul DTO Tellur Rally Team, care-mi va oferi suportul tehnic necesar, sper să mă dezobişnuiesc cît mai repede de tot ce ţine de drift şi să găsesc trasele ideale pentru a puncta cît mai sus în cadrul Cupei Dacia“, a declarat Ramona. Pe langă deja clasicii Dolo Trans Olimp (DTO), Tellur (prin ABN Systems) şi YatoShop.ro, în sezonul 2018 echipa se mai bucură de susţinerea partenerilor Ion Moş şi lanţul de farmacii Catena. n
M.Duinea

Vizualizari: 1805

Fii primul care comenteaza articolul

Scrie comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.curier.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


Nume:
Comentariu:



Cod:* Code

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.
AkoComment © Copyright 2004 by Arthur Konze - www.mamboportal.com
All right reserved

 
< Precedent   Următor >
embedgooglemap.net


Google Analytics





































Zi record

Marţi, 06.11.2018

--- 3.709 vizitatori unici ---

Sfinții zilei

Horoscop zilnic

Flag Counter


PRchecker.info