Curierul Zilei - Nereguli la vînzările promoţionale
PRIMA PAGINA arrow social economic arrow stiri social economic arrow Nereguli la vînzările promoţionale

*** Locuri insuficiente în creşele din Piteşti!     *** Shaker Beach Party!      *** Încă trei grătare la zona de picnic Făget      *** Fetiţe lovite de maşină     *** Comandantul nu are avere, nici pile!     *** Adolescentul a făcut infarct     *** A murit Florea Tolea     *** A hărţuit şi a ameninţat o femeie     *** Fosta Şcoală generală nr. 6 din Vişoi, în paragină totală!     *** Primarul Ene şi-a tras avion     *** Gratuitate la rebranşare!     *** O nouă lege a asociaţiilor de proprietari      *** „Mereu pe fugă, dar nu şi astăzi”, la Cinema „Bucureşti”     *** Amical FC Argeş-Rapid, la Curtea de Argeş     *** Lucian Diaconescu şi Florin Drăguşin, antrenorii campionilor de la Sporting     *** Europa League, turul 1 preliminar     *** Universitatea din Piteşti, campioană europeană universitară!     *** "S-au ocupat în mod special de pregătire"     *** Curiozităţi pescăreşti     *** Pescuitul avatului pe Dunăre    

 
Nereguli la vînzările promoţionale Imprimare E-mail
(0 voturi)
luni, 16 aprilie 2018


Nereguli la vînzările promoţionale


Autoritatea  Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a desfăşurat o acţiune de verificare a respectării prevederilor legale în cadrul vînzărilor cu preţ redus, indiferent de tipul acestora (soldare, lichidare, promoţionale etc.). Comisarul şef adjunct din cadrul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Argeş, Violeta Nedelcu, ne-a spus că au fost controlaţi 21 de operatori economici din judeţul nostru, iar la 7 dintre aceştia fiind constatate abateri de la legislaţia privind protecţia consumatorilor.   


Comisarii au dat amenzi în valoare totală de 23.000 lei.

 Haine la „reducere“, fără afişarea procentului!

Principalele nereguli constatate de comisari au fost: inexistenţa informaţiilor privind data de debut şi durata perioadei promoţionale, existenţa la vînzare a produselor textile cu preţ redus şi neafişarea preţului vechi şi a preţului nou şi nici a procentului de reducere, afişarea unor promoţii produsele nefiind amenajate pe grupe de produse. Sfaturi pentru consumatorii care achiziţionează produse cu preţ redus: să ştie că orice vînzare cu preţ redus, indiferent de tip (de soldare, de lichidare, promoţională, etc), trebuie să fie însoţită sau precedată de publicitate şi anunţată sub denumirea ei („soldare/soldări/solduri“, „lichidare“, „promoţii“ etc.), însoţită de data de debut şi de durata acesteia; să ştie că, în cazul în care oferta este deja în derulare, consumatorii trebuie să fie informaţi cu privire la valabilitatea reducerii sau ca ofertă este valabilă numai „în limita stocului disponibil“; să verifice dacă oferta mai este valabilă în momentul respectiv; să verifice dacă reducerea de preţuri anunţată este identică cu cea reală (la cititoarele de cod de bare din cadrul marilor magazine sau direct la casă, dacă preţul afişat este cel facturat); la achiziţionarea pachetelor promoţionale de tipul „3 la preţ de 2“, trebuie să verifice preţul individual al produselor, care trebuie să existe în mod obligatoriu la vînzare, pentru a-l putea compara cu preţul pachetului promoţional; să solicite informaţii suplimentare atunci cînd au nelămuriri privind orice campanie publicitară făcută prin orice mijloace (în cadrul magazinului, prin afişe sau pliante, prin anunţuri pe site etc.); să ştie că orice anunţ de reducere de preţ exprimată în valoare absolută sau în procent trebuie efectuat vizibil, lizibil şi fără echivoc pentru fiecare produs sau grupa de produse identice: - fie prin menţionarea noului preţ lîngă preţul anterior, barat; - fie prin menţiunile „preţ nou“, „preţ vechi“ lîngă sumele corespunzătoare; - fie prin menţionarea procentului de reducere şi a preţului nou care apare lîngă preţul anterior, barat, indiferent de tipul de vînzare cu preţ redus (soldare, lichidare, vînzări promoţionale etc).
 I.Ivănoiu

Vizualizari: 1447

Fii primul care comenteaza articolul

Scrie comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.curier.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


Nume:
Comentariu:



Cod:* Code

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.
AkoComment © Copyright 2004 by Arthur Konze - www.mamboportal.com
All right reserved

 
< Precedent   Următor >
embedgooglemap.net

******* Hotel ILA - telefon: 0747943375 *******


  CurierTV - Televiziunea sufletului tau!

 

Intrebarea Curierului



Google Analytics





































Sfinții zilei

Zi record

Luni, 09.07.2018

--- 3.717 vizitatori unici ---

Horoscop zilnic

 
 




 

Mersul trenurilor

Flag Counter


PRchecker.info