Curierul Zilei - Nereguli la vînzările promoţionale
PRIMA PAGINA arrow social economic arrow social economic arrow Nereguli la vînzările promoţionale

*** „Cel mai frumos copil din Argeş“!     *** Alarmă falsă cu pestă porcină, la Stoeneşti     *** PASTILA de UMOR      *** Ninsori, lapoviţă, ploi şi polei     *** „Fata moşului şi fata babei”,     *** Piteştiul, a opta piaţă imobiliară a ţării    *** Alţi doi copii suspecţi de scarlatină!     *** Tîrg de Crăciun la Şcoala Mircea cel Bătrîn     *** Rost de bani şi un proiect nou!    *** Evenimente 15 decembrie de-a lungul vremii     *** Sfinţii zilei      *** CÎRNAŢI DE CASĂ     *** Alocaţia pentru copii, prea mică!     *** S-a deschis patinoarul din Trivale     *** Ghidul Clientului S.Ed.C. Mioveni     *** Se modifică programul la chioşcurile de bilete     *** Contract de vidanjare la SEdC Mioveni      *** Şoferi lăsaţi fără permis     *** Familie rănită la Balş     *** Risc mare de avalanşă la cota 1.800 metri     *** Sfaturi pentru şoferi     *** Curiozităţi pescăreşti     *** Pescuitul la roşioară     *** Favorite cu Timişoara     *** Europa League - Etapa 6     *** Record naţional doborît după 28 de ani!     *** Dinamo şi FCSB îl vor pe Bogdan Stancu!     *** Gazonul sintetic, interzis în Liga 1     *** Stadion nou pentru Chindia    

 
Nereguli la vînzările promoţionale Imprimare E-mail
(0 voturi)
luni, 16 aprilie 2018


Nereguli la vînzările promoţionale


Autoritatea  Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a desfăşurat o acţiune de verificare a respectării prevederilor legale în cadrul vînzărilor cu preţ redus, indiferent de tipul acestora (soldare, lichidare, promoţionale etc.). Comisarul şef adjunct din cadrul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Argeş, Violeta Nedelcu, ne-a spus că au fost controlaţi 21 de operatori economici din judeţul nostru, iar la 7 dintre aceştia fiind constatate abateri de la legislaţia privind protecţia consumatorilor.   


Comisarii au dat amenzi în valoare totală de 23.000 lei.

 Haine la „reducere“, fără afişarea procentului!

Principalele nereguli constatate de comisari au fost: inexistenţa informaţiilor privind data de debut şi durata perioadei promoţionale, existenţa la vînzare a produselor textile cu preţ redus şi neafişarea preţului vechi şi a preţului nou şi nici a procentului de reducere, afişarea unor promoţii produsele nefiind amenajate pe grupe de produse. Sfaturi pentru consumatorii care achiziţionează produse cu preţ redus: să ştie că orice vînzare cu preţ redus, indiferent de tip (de soldare, de lichidare, promoţională, etc), trebuie să fie însoţită sau precedată de publicitate şi anunţată sub denumirea ei („soldare/soldări/solduri“, „lichidare“, „promoţii“ etc.), însoţită de data de debut şi de durata acesteia; să ştie că, în cazul în care oferta este deja în derulare, consumatorii trebuie să fie informaţi cu privire la valabilitatea reducerii sau ca ofertă este valabilă numai „în limita stocului disponibil“; să verifice dacă oferta mai este valabilă în momentul respectiv; să verifice dacă reducerea de preţuri anunţată este identică cu cea reală (la cititoarele de cod de bare din cadrul marilor magazine sau direct la casă, dacă preţul afişat este cel facturat); la achiziţionarea pachetelor promoţionale de tipul „3 la preţ de 2“, trebuie să verifice preţul individual al produselor, care trebuie să existe în mod obligatoriu la vînzare, pentru a-l putea compara cu preţul pachetului promoţional; să solicite informaţii suplimentare atunci cînd au nelămuriri privind orice campanie publicitară făcută prin orice mijloace (în cadrul magazinului, prin afişe sau pliante, prin anunţuri pe site etc.); să ştie că orice anunţ de reducere de preţ exprimată în valoare absolută sau în procent trebuie efectuat vizibil, lizibil şi fără echivoc pentru fiecare produs sau grupa de produse identice: - fie prin menţionarea noului preţ lîngă preţul anterior, barat; - fie prin menţiunile „preţ nou“, „preţ vechi“ lîngă sumele corespunzătoare; - fie prin menţionarea procentului de reducere şi a preţului nou care apare lîngă preţul anterior, barat, indiferent de tipul de vînzare cu preţ redus (soldare, lichidare, vînzări promoţionale etc).
 I.Ivănoiu

Vizualizari: 1991

Fii primul care comenteaza articolul

Scrie comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.curier.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


Nume:
Comentariu:



Cod:* Code

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.
AkoComment © Copyright 2004 by Arthur Konze - www.mamboportal.com
All right reserved

 
< Precedent   Următor >
embedgooglemap.net

Click view
Click view

******* Hotel ILA - telefon: 0747943375 *******

  CurierTV - Televiziunea sufletului tau!
Intrebarea Curierului



 Prima Pagina Curierul Zilei
Fii reporter!

Google Analytics








































Zi record

Vineri, 23.11.2018

--- 4.141 vizitatori unici ---

 




 

Sfinții zilei

Horoscop zilnic

 
Flag Counter


PRchecker.info