Curierul Zilei - Balta Lilieci, accesibilă pentru toate buzunarele!
PRIMA PAGINA

*** Avea dreptate şi Farfuridi     *** Elevii din alte judeţe primesc fructe, argeşenii nu!     *** A murit judecătorul Marius Dumitrescu     *** PASTILA de UMOR      *** Percheziţii la evazionişti     *** Lovit în cap de creanga unui nuc     *** Doare penale pentru lemne      *** Marcaj rutier eronat pe strada Gruiului     *** Sportivă din Cîmpulung, cu Lamborghini în flăcări     *** Raliul de la Bucureşti încheie sezonul!     *** Favorite cu bănăţencele     *** Show cu elevii de la Brătianu!     *** Luptătorul Mihai Mihuţ, bronz la Campionatul Mondial!      *** Zekovic a semnat cu CSM Oradea     *** Liga Naţiunilor     *** FCSB va juca la Piteşti!     *** Trofee pentru fetele din Mioveni     *** Liga 1, Etapa 15

Balta Lilieci, accesibilă pentru toate buzunarele! Imprimare E-mail
(0 voturi)
sâmbătă, 23 iunie 2018

Curierul zilei vă prezintă lacurile de pescuit

Balta Lilieci, accesibilă pentru toate buzunarele!

Curierul zilei şi-a propus să vină în sprijinul pescarilor sportivi din judeţul nostru, iar în fiecare săptămînă, vă vom prezenta cîte o baltă de pescuit din Argeş, şi nu numai, tehnici de pescuit la diverse specii de peşti, nade, momeli şi monturi pentru prinderea acestora, reţete culinare pe bază de peşte, dar şi cele mai importante legi în vigoare privind pescuitul sportiv. Pentru o partidă reuşită este nevoie să fiţi cît mai bine informaţi despre specia de peşte pe care o vizaţi şi să folosiţi exact ce trebuie pentru a prinde adevărate capturi. În această săptămînă, vă vom prezenta lacul Balta Lilieci din judeţul Ialomiţa, o baltă bună pentru crap şi caras situată destul de aproape de Bucureşti. Balta este foarte bine îngrijită de către cel care o administrează şi oferă condiţii destul de bune de pescuit. Taxele sînt pentru toate buzunarele.

Balta Lilieci se află în judeţul Ialomiţa, în comuna Sinesti, sat Lilieci şi vă pune la dispoziţie un loc ideal pentru pescuit sportiv. Administraţia bălţii populează balta ori de cîte ori este nevoie cu exemplare de crap cu greutăţi cuprinse între 2-5 kg şi caras. Cei care au pescuit aici spun că s-au prins exemplare foarte mari de crap si ten. Pescarii spun că cele mai bune locuri de pescuit sînt dincolo de porţiunea unde se află un mic golfuleţ, la aproximativ 150 - 200 m de acest dig. Balta este curată şi îngrijtă, amenajată cu toalete, la fiecare loc de pescuit, coş de gunoi, locuri de grătar amenajate. Există posibilităţi de campare cu cortul. Balta dispune de un regulament foarte bine stabilit. Aveţi posibilitatea de a face rezervare telefonic la numărul de telefon 0762 615 334 (Costel Tomina).

Cum se ajunge la baltă:

La ieşirea din Bucureşti, din Colentina spre Urziceni, se merge pe drumul E85, iar în localitatea Lilieci (30km) după aproximativ 400 m, faceţi la dreapta spre Hagieşti. Există un indicator cu balta de pescuit şi imediat se face stînga (10m) după care se ţine drumul drept pîna se ajunge la un dig care desparte două bălţi. Balta este cea din stînga. Drumul pînă la baltă este foarte bun.
Specii:
Caras, Crap Romanesc, Cteno, Fitofag, Caras Roşu, şalău.
Momeli recomandate:
porumb, mămăligă, rîme, pufulete în miere, momeli vii, arome naturale de miere, căpşuni, usturoi, feromoni.
Regulament:
- se pescuieşte cu maxim 5 lansete sau undiţe de persoană plătitoare
- fiecare pescar va pescui în dreptul standului unde este amplasat
- plata se face la intrare pe baltă
- fără limită la cantitatea de caras
- se poate planta contra cost
Specii peşti: crap, caras şi răpitor.
Taxe:
• Taxa pescuit pentru 12 h este de 70 Lei. Se pot reţine 7 kg de crap.
• Taxa pescuit pentru 24 h este de 120 Lei. Se pot reţine 12 kg de crap.
• Taxa pentru partida de 12 ore cu plantat este de 100 de Lei. Se pot reţine 10 kg de crap.
• Taxa pescuit pentru partida de 48 ore cu plantat este de 150 de Lei. Se pot reţine 15 kg de crap.
Fără limită la caras.
Tarife undiţari:
Pescarii pot pescui cu 2 undiţe contra unei taxe de 30 lei.
Se pot reţine 3 kg de crap şi caras fără limită.

Comentariile pescarilor:

Dani2012 - 2mai 2017
Comentariu despre partida
Am fost ieri 1 MAI, sarbatorit pe balta, dupa cum am vazut si de alti pescari. Am inceput partida la ora 04.30 si am stat pana pe seara, cand am strans si am plecat. Nu am plantat, dar cei care plantau cu vaporasul au mai platit taxa de 30 lei. Vremea a fost foarte buna pe tot parcursul zilei. O partida buna cu 3 bucati ten, si 2 scapate, in greutate de 1,5kg-2kg, altceva nu am prins. Am fost si martor la popularea baltii cu, am inteles eu 1600kg de crap romanesc. Sigur am sa merg din nou duminica, poate intra si ceva crap. Fir intins !
Robert Popescu 18 iulie 2017
Am plecat impreuna cu sotia la pescuit pe balta Lilieci la Costel, partida incepand la ora 05.30 si a durat pana la ora 18.30. Am avut noroc de o vreme frumoasa cu mult soare, dar frumoasa si din punct de vedere al unor frumoase capturi. Am prins 7 exemplare de ten, numai ten, de aceasta data. Capturile nu au fost mari,in jur a 2 kg, dar foarte bataioase cu trasaturi nervoase de iti lua lanseta dupa suport daca nu erai pe faza,de drill nu mai vorbesc, o frumusete. Am tras de ei si eu, si sotia mea, pentru ca uneori tragea la 2 lansete odata. Ce sa mai, a fost o partida pe cinste. Mentionez ca au prins si cei care au fost pe locurile din apropierea mea. Toata stima pentru administratia baltii, nu te deranjeaza absolut deloc, plus curatenie. Mereu merg cu placere pe aceasta balta, abia astept urmatoarea partida. Fir intins !
Rexona - 8 august 2017
Comentariu despre partida
Am ajuns la 6:30 dimneata, timpul bunicel dar pentru primul pescuit a meritat. Am dat la stuf catre capatul baltii, unde mai erau pescari. Cat despre partida, una buna pentrul primul pescuit, 4 crapi frati, intre 1,5 - 2 ,5kg, caras micut, 2-3 kg. Un administrator foarte bun, cat prinzi cu atat pleci, ba chiar te informeaza la ce mananca, nu te deranjeaza. Pe la 15:00 am plecat, se popula cu caras 7 - 8 sute de grame si cteno 2 - 4 kg. Caras foarte frumos. Voi reveni! Fir intins!
Florin - 14 septembrie 2016
Am pescuit 24 de ore incepand de pe data de 26 ora 14 pana azi 27 ora 14, am pescuit la jumatatea baltii.Cum am ajuns pe balta am nadit consistent locul si la ora 23 a venit prima trasatura un ciortan la 1 kg apoi toata noaptea si a doua zi pana la ora 09 am avut trasaturi frecvent. In total am prins 8 crapi intre 1 -4 kg si 3 cteno intre 4 si 6 kg.
M.Duinea

Vizualizari: 3305

Fii primul care comenteaza articolul

Scrie comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.curier.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Nume:
Comentariu:

Cod:* Code

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.