Curierul Zilei - Trecere de pietoni în pădure
PRIMA PAGINA arrow fapt divers arrow Social Economic arrow Trecere de pietoni în pădure
 Publicitate pdf
Trecere de pietoni în pădure Imprimare E-mail
(0 voturi)
miercuri, 18 iulie 2018

Culmea traficului:

Trecere de pietoni în pădure


La marginea Piteştiului dinspre pădurea Trivale, pe varianta dintre cartierele Trivale şi Găvana, s-a amenajat, recent, o trecere de pietoni înălţată. Interesant este că ea duce direct spre zona împădurită.  

Noua modificare este şi semnalizată cu un indicator, care impune reducerea vitezei la 30 km/h, ca şi cum ar trebui să se protejeze pietonii care trec în viteză pe acolo. Nu este însă nici o şcoală în dincolo de copaci, ci doar pădure, care se întinde pe vreo 20 de km.
Înţelegem că această trecere de pietorni ar fi fost cerută în mod special de căte locuitorii din zonă, după cum explica unul dintre viceprimari. Ea uneşte însă doar o uliţă, pe care circulă de regulă numai maşini (nu pietoni), înspre zona verde (pădure). Pe acea trecere ar circula eventual animalele din pădure (probabil jderii şi bursucii sînt locuitorii care au făcut cererea). Sau, eventual, cei care aruncă deşeuri şi poluează fără pic de bun simţ mediul natural.
Pentru a nu se izbi cu putere de trecere, acolo opresc maşinile de poliţie şi salvările în misiune, betonierele se zduncină cu putere, iar maşinile obişnuite îşi probează suspensiile. La această nouă soluţie pentru reducerea vitezei s-a recurs şi pe strada Nicolae Dobrin (un vechi loc de liniuţe). Se pare că acum, de cînd s-au interzis radarele nesemnalizate, se apelează, pentru menţinerea vitezei în limite rezonabile, la această soluţie constructivă. Sau, dacă nu e vorba de trafic, ci de locuitori, atunci locatarii fiecărui bloc (nu doar al unei case izolate) ar putea cere ca pe lîngă locuinţele lor lor să nu mai circule nici un vehicul, ca să nu stea cu grijă cînd ies copiii la joacă.
  C.P.

Scrie comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.curier.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


Nume:
Comentariu:



Cod:* Code


Vizualizari: 2317

Comentarii (2)
Scris de sa gandim altfel in 18-07-2018 19:42 - Vizitator
 
 
Nu limitarea vitezei e solutia. 
E vorba de ce vrei si aia proiectezi. 
Solutiile nu sunt cele date de oamenii simplii. 
Solutiile vin de la competenti. 
Eventual platiti fratilor o firma de afara care sa va arate cum se face apa calda. 
Zonele periculoase nu se rezolva cu desene pe asfalt.  
Nu putem avea zone pietonale pe toate drumurile. 
Nu oricine e proiectant competent, pen tru ca stie sa castige o licitatie cu statul.
 
Scris de alex in 18-07-2018 15:51 - Vizitator
 
 
Aceste treceri sunt pentru limitarea vitezei in general si in zone periculoase nu doar in zona scolilor. Acolo e drum drept si multi au tentinda sa apese cam tare acceleratia deci pericol de accidente. Daca nu aveti articole mai bune puneti horoscop sau retete culinare si taceti draq din gura
 

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.
AkoComment © Copyright 2004 by Arthur Konze - www.mamboportal.com
All right reserved

 
< Precedent   Următor >


embedgooglemap.net

******* Hotel ILA - telefon: 0747943375 *******

  CurierTV - Televiziunea sufletului tau!
 
CurierTV - Televiziunea sufletului tau!
Intrebarea Curierului


Exclusiv

 Prima Pagina Curierul Zilei
Fii reporter!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Google Analytics

Zi record

Luni, 01.07.2019

--- 3.802 vizitatori unici ---





Horoscop zilnic

 
Flag Counter


PRchecker.info