Curierul Zilei - Cod de identificare online pentru casele de marcat
PRIMA PAGINA arrow RUBRICI arrow Social - Economic arrow Cod de identificare online pentru casele de marcat

*** Costul locului de la masa bogaţilor     *** Campanie de informare şi concurs în Şcolile din Mioveni      *** Cartofii şi utilităţile s-au scumpit!     *** PASTILA de UMOR      *** Mai puţine naşteri decît decese     *** Maşini multe, vînzări rare, în tîrgul auto     *** Pregătiţi-vă de Black Friday!     *** Ursul l-a muşcat de cap     *** Ameninţa că se aruncă de pe pasaj     *** Spărgătorii de la Orange Shop, rămîn în arest      *** Furau din maşini, locuinţe, societăţi...     *** Costache a fost achitat     *** Accident, cu trei răniţi şi trei maşini     *** O piteşteancă, campioană mondială     *** Învinşi greu de olteni!     *** Florin Nini: „Nu am fost constanţi”     *** Todorov: „Formăm o echipă unită“nbsp;    *** Stupu şi Ankomah, doar spectatori la Piteşti!     *** Liga 1 - Etapa 13     *** Victorii şi medalii la oină, handbal, volei şi karate     *** Gazdele, victorii pe linie    

 
Cod de identificare online pentru casele de marcat Imprimare E-mail
(1 vot)
vineri, 03 august 2018

Agenţii economici pot obţine

Cod de identificare online pentru casele de marcat


Potrivit legislaţiei, agenţii economici vor trebui să schimbe casele de marcat. Noile aparate fiscale vor fi conectate la un server al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. Societăţile care folosesc astfel de aparate au nevoie de un număr unic de identificare pe care, mai nou, îl pot obţine şi virtual, pentru a depune declaraţiile online.    

„ANAF a creat posibilitatea operatorilor economici de a depune, prin intermediul Spaţiului Privat Virtual,  documentele aferente procesului de solicitare şi atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale.  Astfel, prin intermediul Spaţiului Privat Virtual, utilizatorii aparatelor de marcat electronice fiscale pot depune „Cererea de atribuire a numărului de ordine din Registrul de evidenţă a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate în judeţ/municipiul Bucureşti sau a numărului unic de identificare din aplicaţia informatică a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală“ - Formular C 801 şi pot primi „Certificatul de atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale“. Formularul C 801 este disponibil pe site-ul   la rubrica Servicii Online - Declaraţii Electronice. Informaţii despre completarea şi transmiterea cererii, respectiv  documentele care trebuie ataşate, se regăsesc în Ghidul  publicat pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,  în cadrul secţiunii Servicii Online/“Aparate de marcat electronice fiscale (case de marcat)“ sau pot fi obţinute telefonic, apelând Serviciul central de asistenţă telefonică a contribuabililor - Call-center la nr. de telefon (+4).031.403.91.60. Agenţia Naţională de Administrare Fiscală a întreprins toate demersurile pentru a facilita operatorilor economici obţinerea numărului unic de identificare a caselor de marcat şi le recomandă acestora să solicite certificatele prin intermediul Spaţiului Privat Virtual. Totodată, ANAF sfătuieşte contribuabilii să depună formularul C 801 din timp, pentru a evita aglomerarea din ultimele zile. Pentru nedotarea cu aparatele de marcat definite la art. 3 alin (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999, ANAF va aplica sancţiuni  contribuabililor mari şi mijlocii, începînd cu data de 1 septembrie, şi contribuabililor mici, începand cu 1 noiembrie“, anunţă ANAF într-un comunicat de presă.

Casele de marcat schimbate

Anul 2018 a fost un an plin de schimbări pentru business-urile din România. Pentru companiile din domeniul comerţului se impune schimbarea caselor de marcat. Pentru a fi în conformitate cu legislaţia, toate companiile trebuie să deţină AMEF noi (aparate de marcat electronice fiscale). Datorită faptului că toţi agentii economici vor trebui să se doteze cu noile modele de case de marcat fiscale, termenele limită de implementare sunt 1 noiembrie 2018 pentru contribuabilii mici, respectiv 1 septembrie 2018 pentru contri­buabilii mari si mijlocii. Potrivit Ministerului Finanţelor Publice, doar după această dată, se vor aplica amenzi pentru nedotarea cu noile echipamente fiscale.Noile case de marcat se pot achiziţiona exclusiv de la firme acreditate pentru comercializare şi reparare a acestui tip de produse. Lista cu aceşti furnizori este publicată pe site-ul ANAF. Firmele vor fi obligate să transmita Fiscului, on-line, lunar (pînă pe data de 20  ale fiecărei luni), date cum ar fi cele din bonul fiscal sau informaţii referitoare la pornirea/oprirea aparatului de marcat electronic fiscal, încetarea funcţionării acestuia, întreruperea conexiunii la internet şi repunerea în funcţiune a aparatului.
M.Sandu

Vizualizari: 921

Fii primul care comenteaza articolul

Scrie comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.curier.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


Nume:
Comentariu:



Cod:* Code

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.
AkoComment © Copyright 2004 by Arthur Konze - www.mamboportal.com
All right reserved

 
< Precedent   Următor >
embedgooglemap.net


Google Analytics




































Zi record

Marţi, 16.10.2018

--- 3.988 vizitatori unici ---

Sfinții zilei

Horoscop zilnic

Mersul trenurilor

Flag Counter


PRchecker.info