Curierul Zilei - Ileana, o baltă accesibilă!
PRIMA PAGINA arrow RUBRICI arrow Sport arrow Ileana, o baltă accesibilă!

*** Cozile de topor din pădurea românească     *** 8 miniştri noi şi un nou vicepremier     *** Avem stocuri de antiderapant     *** PASTILA de UMOR      *** „Un secol de muzică tradiţională românească”     *** Workshop pentru formarea profesională      *** Autorităţile din Mioveni pregătite pentru iarnă      *** Incendiu la Vlădeşti     *** Crimă, la un pahar de ţuică!     *** Spărgătorii de la Primăria Leordeni, prinşi!     *** Prima zăpadă a venit cu accidente şi evenimente     *** Bărbat paralizat, scos din incendiu     *** Spaniolii preferă familii de români, căpşunari!     *** Următorul meci al Mioveniului, vineri la 17:00     *** „Nu putem rata obiectivul!“     *** Pelici: „Am întîlnit o echipă bună“     *** 4 medalii de bronz la Focşani     *** Pe frig, doar 20 de goluri     *** Raicu s-a oprit în turul 2      *** Meci crucial pentru tricolori     *** Show baschetbalistic la Piteşti!     *** „3 puncte foarte importante”     *** Popa: „Am pierdut pe greşeli individuale”

Ileana, o baltă accesibilă! Imprimare E-mail
(1 vot)
vineri, 10 august 2018

Curierul zilei vă prezintă lacurile de pescuit

Ileana, o baltă accesibilă!

Curierul zilei şi-a propus să vină în sprijinul pescarilor sportivi din judeţul nostru, iar în fiecare săptă­mînă, vă vom prezenta cîte o baltă de pescuit din Argeş, şi nu numai, tehnici de pescuit la diverse specii de peşti, nade, momeli şi monturi pentru prinderea acestora, reţete culinare pe bază de peşte, dar şi cele mai importante legi în vigoare privind pescuitul sportiv. Pentru o partidă reuşită este nevoie să fiţi cît mai bine informaţi despre specia de peşte pe care o vizaţi şi să folosiţi exact ce trebuie pentru a prinde adevărate capturi. În această săptămînă, vă vom prezenta lacul Balta Ileana-Răzoare din judeţul Călăraşi, o baltă bună pentru crap şi caras situată destul de aproape de Bucureşti. Balta este foarte bine îngrijită de către cel care o administrează şi oferă condiţii destul de bune de pescuit. Taxele sînt pentru toate buzunarele.

Balta Ileana – Răzoarele se află în judeţul Călăraşi, la aprox. 60 km distanţă de Bucureşti, în comunea Ileana – sat. Răzoarele. Accesul pînă la baltă se face aproape integral pe drum asfaltat, iar în jurul acesteia drumul de pămînt este accesibil pe orice vreme. Balta a fost preluată de o nouă administraţie începînd cu anul 2018, iar investiţiile de început au constat în popularea cu speciile Crap şi Cteno, amenajarea standurilor de pescuit şi a umbrarelor existente. Balta a fost populată în 12 si 14 Aprilie 2018 cu 3000 kg de crap românesc .
Pe baltă există foişoare frumos amenajate cu masă şi băncuţe. Administraţia bălţii oferă gratuit grătar pentru pescarii ce doresc să facă un grătar. Pescuitul se face de pe un sigur mal, cu o lungime de aproximativ 1,4 km, iar lăţimea bălţii este de la cca. 150 m la digul de la intrare la cca. 60 m spre capătul ei. Adîncimea medie este de aprox. 1,5m cu zone de pînă la 3m, aflate spre malul opus standurilor. Substratul este unul în general tare, fără agăţături, zonele cu mîl fiind în apropierea stufului din maluri. Stuful este prezent pe ambele maluri. Balta este dotată cu foişoare , Wc-uri , Grătar .

Localizare Balta Ileana

Balta Ileana Razoare este situată în Comuna Ileana , judeţul Călăraşi , la aproximativ 40 Km venind dinspre Bucureşti . Traseul pe care puteţi ajunge la baltă venind dinspre Bucureşti este: Brăneşti - Fundulea - Tămădau - Florica - Ileana, cum intraţi în Ileana faceţi prima la stînga, după primărie şi ţineţi drumul asfaltat pînă se văd bălţile. Aveţi şi indicatoare cu Balta Ileana montate pe stîlpii de pe partea stînga a şoselei . Balta este cea din stînga , cea mare cu Casă şi foişoare.
Tarife
12 ore 60 Lei + 10 Lei Plantatul ( Limită reţinere Crap 5kg ) Caras Nelimitat
24 ore 100 Lei + 20 Lei Plantatul (Limită reţinere Crap 10kg ) Caras Nelimitat
Pescuitul de Noapte este Permis doar cu Achitarea Taxei pentru 24 ore
Adica 120 Lei cu tot cu plantat ( cine nu plantează şi doreşte să pescuiască 24 ore Tariful este de 100 lei /24 ore )
Plantatul se execută cu vaporaşul (Navomodelul Propiu ).
Plantatul cu navomodelul sau barca proprie este taxat cu 10Lei/12h şi 20Lei / 24h.
Pentru weekend se recomandă rezervarea unui loc în prealabil.
Detalii la 0757.049.225 / 0722.329.651.

Regulament

Pescarul poate sa pescuiască cu maxim 6 lansete şi o undiţă.
Este interzis scăldatul, intrarea în culturile Agricole din apropiere.
Pe acest lac sînt interzise manelele, injuriile, chefurile şi oricare alte activităţi care pot deranja ceilalti pescari aflaţi pe baltă.
Este permis ca pescarul să facă un grătar, să bea o bere , dar fără să deranjeze ceilalti pescari .
Pescarii sînt rugaţi ca după încheierea partidei de pescuit să lase locul curat prin colectarea tuturor deşeurilor şi resturilor menajere în saci sau pungi care se ridică de către pescar la terminarea partidei de pescuit şi vor fi depozitate în locurile special amenajate deşeurilor ( butoaie sau coşuri de gunoi).

Comentariile pescarilor:

lGelu 2006 - mai 2018
Comentariu despre partidă
Am văzut pe net nişte postări recente cu populări repetate pe această Baltă-Ileana -Răzoare şi ca tot omul, avînd o zi liberă, am vrut să mă conving singur. Am ajuns pe baltă pe la 06.30, nu sunt un pescar înrăit şi am rămas plăcut surprins de foişoare (umbrare) şi curăţenie. Am înţeles de la paznicul, care a venit pe la 08.00 cu taxa, că de anul asta s-a schimbat administraţia şi că s-a populat balta cu 3 tone de crap. La sfîrşitul zilei, i-am dat dreptate, plecînd acasă, aşa ca un pescar amator cum sunt, cu 3 crapceni cam la 3 kg şi vreo 4-5 kg de caras şi mai mare şi mai mic. O să revin cu siguranţă peste 2 săptămîni, am rămas plăcut surprins. Dom-
nule patron, tineţi-o tot aşa!
-Crap: 9 kg
-Caras: 4 kg
-Cantitatea retinuţă: 5 kg
-Nr. scule folosite: 4 scule
lDumitru - iulie 2017
Comentariu despre partidă
Am pescuit de la 7 dimineaţa pînă la 15 după-amiaza, vremea foarte bună, puţin vînt, am stat lîngă foişorul 3 deoarece mai departe nu puteam trece din cauza drumului. Pe baltă mai erau 3 pescari. La lansete nu am avut un tac, cît am stat pe baltă, în rest am prins la undiţă 3 - 4 kg de caras brichetar pe care l-am eliberat.
-Caras: 3 kg
-Cantitatea retinuţă: 6 kg
-Nr. scule folosite: 5 scule
lAlek mai 2018
Am mers pe această locaţie în urma recomandărilor de pe net , am ajuns la 6 dimineaţa si am găsit cu greu 2 locuri alăturate în care să pescuim.
Am folosit o gamă largă de nade şi momeli, de la clasica mămăligă momeli vii, pînă la TTX, micropelete db, nadă super green şi kril de la feederx, porumb diverse arome, bonduelle, pufuleţi, mini dumbel de la feederx toate aromele. Din pacate, nu am reuşit să prindem decît caras brichetar degenerat, ca de altfel toţi pescarii de pe baltă, crapul cu care se laudă administraţia că l-a băgat în baltă nu a vrut să îşi arate culoarea. Nu voi reveni aici...!
lJim septembrie 2017
Comentariu despre partidă Am pescuit pe 24.09 de la ora 05 pînă la 17 , vreme minunată, nici nu se luminase cînd la 05.30 a venit patronul şi a luat taxa. Balta este ok, curată, chioşcuri, wc şi soare. Am încercat toate momelile cu toate aromele şi cam atît, nicio trăsătură. Doar la undiţă, am luat 10 caraşi totalizînd 150-200 grame. Singurii care au prins doi ciortani de1-2 kg numai la plantat, erau de 24 ore şi-au mai rămas încă 24. 7-8 maşini au fost pe baltă. O experienţă de nerepetat...
-Cantitatea retinuţă: 5 kg
lAnnefane octombrie 2016
Comentariu despre partidă
Am pescuit între orele 5.00 si 9.00 la Foişorul 2 pe pontonul din stînga, vremea a fost caniculară cu mici adieri de vînt, pe baltă, sîmbată, era full. O baltă care a mers numai noaptea, crap şi fitofag.
-Crap: 22 kg
-Alte specii: 9 kg
-Cantitatea retinuţă: 10 kg
lIrinel mai 2017
Comentariu despre partidă
Am stat de la 16.45-14.30 a doua zi, la foişorul 1 lîngă stuf, să mă mai joc şi la băţ, pază super de treabă, vremea superbă şi partida ok, 15 kg crap şi 4kg caras.
Momeli folosite:
Porumb pe fir de păr.
-Crap: 15 kg
-Caras: 4 kg
-Cantitatea retinuţă: 10 kg
M.Duinea

Vizualizari: 1228

Fii primul care comenteaza articolul

Scrie comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.curier.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Nume:
Comentariu:

Cod:* Code

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.