Curierul Zilei - Circulaţia pietonală interzisă peste barajul Prundu
PRIMA PAGINA arrow RUBRICI arrow Social - Economic arrow Circulaţia pietonală interzisă peste barajul Prundu

*** Costul locului de la masa bogaţilor     *** Campanie de informare şi concurs în Şcolile din Mioveni      *** Cartofii şi utilităţile s-au scumpit!     *** PASTILA de UMOR      *** Mai puţine naşteri decît decese     *** Maşini multe, vînzări rare, în tîrgul auto     *** Pregătiţi-vă de Black Friday!     *** Ursul l-a muşcat de cap     *** Ameninţa că se aruncă de pe pasaj     *** Spărgătorii de la Orange Shop, rămîn în arest      *** Furau din maşini, locuinţe, societăţi...     *** Costache a fost achitat     *** Accident, cu trei răniţi şi trei maşini     *** O piteşteancă, campioană mondială     *** Învinşi greu de olteni!     *** Florin Nini: „Nu am fost constanţi”     *** Todorov: „Formăm o echipă unită“nbsp;    *** Stupu şi Ankomah, doar spectatori la Piteşti!     *** Liga 1 - Etapa 13     *** Victorii şi medalii la oină, handbal, volei şi karate     *** Gazdele, victorii pe linie    

 
Circulaţia pietonală interzisă peste barajul Prundu Imprimare E-mail
(0 voturi)
joi, 23 august 2018


Circulaţia pietonală interzisă peste barajul Prundu


Administraţia Bazinală de  Apă  Argeş-Vedea a  anunţat închiderea podului  barajului din cartierul Prundu pentru circulaţia pietonală. Avînd în vedere că lucrările care sînt executate pentru reparaţia podului ar putea pune în pericol persoanele care se angajează în trecere, a fost luată măsura închiderii totale a circulaţiei, începînd cu data de 16 august 2018.   

Aceasta va fi reluată imediat ce lucrările vor permite trecerea în siguranţă a pietonilor.

Reparaţii complexe

Podul peste acumularea Piteşti din zona Prundu, a intrat în reparaţie în luna mai a acestui an. Reparaţiile constau în efectuarea de lucrări la suprastructura podului pe zona hidrocentralei, mai exact realizarea unei suprastructuri noi alcătuită din grinzi prefabricate solidarizate prin placa de suprabetonare, îndepărtarea bordurilor de delimitare a părţii carosabile, demolarea betonului de ciment de pe carosabil. În locul lor va fi executată o placă de suprabetonare şi o hidroizolaţie pe întreaga  suprafaţă a platformei   podului. La infrastructura podului au  loc lucrări de sablare a suprafeţelor, fisurile şi crăpăturile se remediază prin injectarea  de răşini epoxidice, după care suprafeţele vor fi tencuite cu un mortar special extrem de rezistent la intemperii.   
  I.Ivănoiu

Vizualizari: 900

Fii primul care comenteaza articolul

Scrie comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.curier.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


Nume:
Comentariu:



Cod:* Code

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.
AkoComment © Copyright 2004 by Arthur Konze - www.mamboportal.com
All right reserved

 
< Precedent   Următor >
embedgooglemap.net


Google Analytics




































Zi record

Marţi, 16.10.2018

--- 3.988 vizitatori unici ---

Sfinții zilei

Horoscop zilnic

Mersul trenurilor

Flag Counter


PRchecker.info